.

Beantwoord

Hoe werkt de verlengings aanbieding?

  • 22 January 2015
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Beste Simyo,

In mijn mailbox zit een mail van jullie met de volgende text:

"Als je nu je abonnement met één jaar verlengt, krijg je één maand al je bundels cadeau van ons. Welke bundels je ook hebt!"

Ik wil dit wel en ben naar de pagina genavigeerd. Ik kan wel op 'nog één jaar' klikken, en krijg dan dezelfde tarieven als ik nu heb (€3 voor 100 minuten + €7 voor 500 MB) maar zie nergens de gratis maand terugkomen. 

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tiury 23 January 2015, 10:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi en welkom op het forum,

Ik vermoed dat na je verlening dit automatisch zal worden verrekend. Een moderator kan je hier meer over vertellen.

Groet,
Ray
Hoi en welkom op het forum,

Ik vermoed dat na je verlening dit automatisch zal worden verrekend. Een moderator kan je hier meer over vertellen.

Groet,
Ray


Ja, ik vermoed  het ook, maar vind dat het duidelijk moet aangegeven staan voordat ik mijn verlenging (die mij verder geen voordeel oplevert) bevestig...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ziggid, welkom op het Simyo forum!

Wat leuk dat je wil verlengen met een jaar 🙂 Zoals in de e-mail staat, krijg je inderdaad één maand je bundels gratis als je verlengt. Je ontvangt dus bij deze, van mij, de bevestiging dat we deze automatisch verwerken op je eerstvolgende factuur.

Ik ga meteen kijken of dit duidelijker aangegeven kan worden als je overstapt. Sorry dat dit nu (nog) onduidelijk over kan komen.

Bedankt voor je reactie, Raytje! Je zat helemaal goed 🙂

Reageer