.

Beantwoord

Hoe stap ik over van Sim Only naar Prepaid?

  • 23 February 2015
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb al een paar jaar een sim-only, maar ik heb nu een telefoon van mijn werk gekregen. Daardoor bel ik een stuk minder en ik wil weer graag terug naar Prepaid. Kan dat? En zo ja, hoe regel ik dat het makkelijkste?
icon

Beste antwoord door Ernst 24 February 2015, 17:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi PatrickT, wat leuk je weer op het forum te zien :)

Gefeliciteerd met de telefoon van de zaak ;)
Wanneer je je nummer wilt behouden maar eigenlijk niet met een 'overbodig' abonnement wilt blijven zitten kun je een Prepaid simkaart bestellen.
Je vraagt tijdens de bestelling gewoon nummerbehoud aan van je Sim Only en klaar ben je.
Zo makkelijk kan het zijn 😮
Hoi Ernst, bedankt voor de info. Het is helemaal gelukt. Ik heb aangegeven dat ik "zo snel mogelijk" wil overstappen. Maar hoe snel is eigenlijk "zo snel mogelijk" als ik van Simyo naar Simyo ga? 

gr

Patrick


PS stoer filmpje...
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Patrick,

Ik heb dit gevonden bij het klantenservice gedeelte van Simyo.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-een-simyo-sim-only-abo-1

De overstap waar je naar vraagt duurt 5 werkdagen. 

Heb ik je zo goed kunnen helpen?
Ik heb aangegeven dat ik "zo snel mogelijk" wil overstappen. Maar hoe snel is eigenlijk "zo snel mogelijk" als ik van Simyo naar Simyo ga?

Wanneer je van Simyo gaat naar Simyo is het eigenlijk geen echt overstappen.
Je blijft waar je bent, zelfs roadrunner of Speedy Gonzales zijn niet sneller..:D Je bent er al !:p:D
Badge +8
Hoi PatrickT,

Jouw antwoord vind je inderdaad onder de link van maikel.martens 🙂 Bedankt, Maikel!
Je krijgt bericht per e-mail wanneer je nummer precies wordt overgezet.

Groetjes,
Charlene

Reageer