Ik heb 3 abonnementen lopen bij jullie 1 voor mezelf en 2 voor mijn dochters!
Elke dag controleer ik hun gebruik qua data en bellen zodat ik optijd actie kan ondernemen. Dit doe ik omdat er al eens buiten de bundel gebruik is gemaakt van internet.
Begin juli zag ik op de app dat mijn oudste al bijna aan haar limiet was, ik ben vervolgens op de site van Mijn Simyo gegaan en heb de netwerkinstellingen voor internet op je mobiel binnen Nederland uitgezet, buitenland staat sowieso altijd al uit!
Vandaag 1 Augustus nieuwe bundel ontvangen ik dus weer naar mijn Simyo om de netwerkinstellingen weer actief te maken maar eerst check ik het verbruik en factuur. TOT MIJN SCHRIK zie ik een oververbruik van €58,50 + €21 voor haar abbo. Wat mij opviel is dat er in de periode dat de netwerkinstellingen dus al geblokkeerd waren zij toch nog en registratie heeft van data gebruik! Hoe kan dit terwijl de netwerkinstellingen op jullie site uit stonden! Graag een verklaring!! Ik ben erg pissed off!
Groet,
Een erg boze en teleurgestelde abonnee
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie