.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn naam wijzigen na scheiding?

  • 29 January 2016
  • 5 reacties
  • 822 Bekeken

Ik wil graag mijn meisjesnaam gebruiken nu ik gescheiden ben, maar mijn paspoort is nog niet aangepast. Hoe doe ik dit?
icon

Beste antwoord door Estelle 31 January 2016, 14:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi HeleenVree,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je na de scheiding je achternaam wilt wijzigen. Dit is mogelijk. Als je ons een mail stuurt met de scheidingsakte en een kopie van een identiteitsbewijs, dan kunnen wij het voor je wijzigen. Het maakt niet uit of je achternaam nog niet op je paspoort gewijzigd is. Je kunt ons mailen op klantenservice@simyo.nl.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Dank je. Zal ik doen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi HeleenVree,

Graag gedaan namens Estelle! Fijn dat het zo duidelijk is 🙂 Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat het dan weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela
Hoi HeleenVree,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je na de scheiding je achternaam wilt wijzigen. Dit is mogelijk. Als je ons een mail stuurt met de scheidingsakte en een kopie van een identiteitsbewijs, dan kunnen wij het voor je wijzigen. Het maakt niet uit of je achternaam nog niet op je paspoort gewijzigd is. Je kunt ons mailen op klantenservice@simyo.nl.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle


Moet je de gehele scheidingsakte sturen, vind dit nogal privé?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Nelle2day,

Welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp dat je dit privé vindt. Gelukkig zijn de voorwaarden enigszins versoepeld en is een kopie van je identiteitsbewijs voldoende. Het is wel belangrijk dat je meisjesnaam hierop staat en dat je in de e-mail aangeeft welke naam je wilt gaan gebruiken. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@simyo.nl. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat je naam wordt gewijzigd.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes en sterkte!

Sean

Reageer