.

Beantwoord

Hoe kan ik een telefoon bestellen bij mijn bestaande abonnement?

  • 16 April 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

hoi. ik heb zins december 2023 een abonnement bij smyo. maar nu word mijn mobiel minder en ben aan het kijken bij simyo zelf. Neem simyo nu ook automatisch mijn bel bundel mee als ik hier een mobiel bestel??

icon

Beste antwoord door Amy 16 April 2024, 14:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

hoi. ik heb zins december 2023 een abonnement bij smyo. maar nu word mijn mobiel minder en ben aan het kijken bij simyo zelf.

Als behulpzame klant denk ik dat dat waarschijnlijk lastig gaat worden. Je hebt waarschijnlijk een abonnement, waarvan de einddatum nog te ver in de toekomst ligt om te “verlengen”.

Via de toestelwinkel van Simyo bestel je ofwel met een nieuw abonnement of door te verlengen. Jij wilt denk ik eigenlijk aan een sim-only abonnement een toestel toevoegen. Volgens mij heeft Simyo daar niets voor.

Hoe dan ook een moderator komt vandaag of morgen nog even langs in dit topic. Mogelijk weet hij/zij opties, waarvan ik het bestaan niet weet.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @wadgeest,

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp wil je dus bij je bestaande abonnement een telefoon bestellen. Leuk dat je overweegt om dit bij ons aan te schaffen! 

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je nog niet eerder een telefoon bij ons hebt gekocht. Je kan bij jouw bestaande abonnement een telefoon aanschaffen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Telefoon met abonnement. Je neemt dan de bundels mee of je kan de bundels wijzigen als dit oude bundels zijn die wij niet meer aanbieden op dit moment. 

Als je een telefoon aanschaft bij ons wordt jouw abonnement verlengt met 2 jaar.

Hopelijk geeft dit je meer duidelijkheid.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

Thx voor je antwoord, ben een stuk wijzer geworden zo.

Reageer