.

Beantwoord

Hoe kan ik een nieuw abonnement afsluiten in plaats van mijn huidige te verlengen?

  • 17 October 2023
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Mijn huidige abonnement is 6 GB en 200 min/sms voor 13 euro per maand, maandelijks opzeggen. Nieuwe klanten krijgen 10 GB en 200 min/sms voor 11 euro per maand, maandelijks opzeggen.

 

Dus wat is de makkelijkste manier om te doen alsof ik een nieuwe klant ben? Is het mogelijk mijn huidige abonnement om te zetten in een nieuw abonnement? Of moet ik me volledig af- en weer aanmelden bij Simyo?

 

Met vriendelijke groet,

dddddddd

icon

Beste antwoord door Roeqajja 18 October 2023, 11:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dus wat is de makkelijkste manier om te doen alsof ik een nieuwe klant ben? Is het mogelijk mijn huidige abonnement om te zetten in een nieuw abonnement? Of moet ik me volledig af- en weer aanmelden bij Simyo?

Je kunt met een maandelijks abonnement altijd verlengen. Dan behoud je je nummer, simkaart en alles, maar kun je wel over naar dezelfde tarieven als nieuwe klanten.

Als je afsluit en dan een nieuw abonnement neemt, dan zit je met een nieuw mobiel nummer.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @dddddddd,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je contractvrij bent, dit betekent dat je je abonnement kan verlengen met de huidige bundels op onze website. Je kunt dit via Mijn Simyo doen bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Als dit is gelukt ontvang je meteen een bevestigingsmail. Het is dus niet nodig om een geheel nieuwe bestelling te plaatsen :).

Ik hoop dat het hiermee is gelukt!

Groetjes,
Roeqajja 

Reputatie 7
Badge +6

Ik zie dat onze reacties elkaar net hebben gekruist, wat je zegt klopt 100% @Groentjuh! Bedankt voor je hulp. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Dat is helemaal duidelijk, allebei hartelijk bedankt!

Reageer