.

Beantwoord

Hoe kan het dat een abonnement via mijn shop is besteld en er geen korting is verwerkt?

  • 18 September 2015
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Badge
Deze week heeft een vriend van me via mijn vriendendeal shop een abonnement afgesloten.
Hij heeft hiervoor de link gebruikt van mijn shop.
Ik ben gewend dat ik direct na het bevestigen van de bestelling een e-mail krijg met de melding dat er een vriendendeal is afgesloten. Die e-mail heb ik echter nog steeds niet gekregen.
Kunnen jullie zien of de deal goed is gegaan?
icon

Beste antwoord door Angela 20 September 2015, 20:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Feenstra,

Wat gek dat je niet direct een bevestiging hebt gekregen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Heeft jouw vriend die het abonnement heeft afgesloten wel een melding gehad over de vriendendeal korting? De laatste korting die ik zie staan komt door een aanmelding in juli. Dit zal hem dus niet zijn! Kun je mij via een privébericht het 06-nummer en de postcode + huisnummer van jouw vriend sturen? Dan kan ik zijn aansluiting ook nakijken. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie komt dan in beeld. Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela

Reageer