.

Beantwoord

Hoe hoog is mijn afkoopsom?

  • 15 November 2016
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Dag, wat is de afkoopsom wanneer ik mijn abonnement wil stopzetten. ik weet dat het nog tot juni 2017 loopt.
Alternatief is een aanbieding van een abonnement met een iphone SE. Deze zie ik niet in het aanbod. Huidige telefoon is namelijk kapot...
icon

Beste antwoord door Sean 15 November 2016, 16:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi STijndepoorter,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je telefoon kapot is. Een iPhone SE kan ik je helaas niet aanbieden. Wij zijn een Sim Only provider en verkopen daarnaast nog een drietal telefoons via onze telefoonshop.

Als je je abonnement voor de einddatum van je contract wilt beëindigen, kan dit door een afkoopsom te betalen. Dit houdt in dat je de overgebleven abonnementskosten in één keer betaalt. De afkoopsom wordt berekend op basis van de bundels die je gekozen hebt bij je bestelling.

Als je wilt kan ik je een afkoopvoorstel sturen, hierin staat de exacte afkoopsom vermeld. Zodra je akkoord bent gegaan met dit voorstel kun je op elk gewenst moment overstappen naar een andere provider.

Groetjes,
Sean
Dag, kun je het voorstel sturen? Gr.Stijn
Badge +7
Hoi STijndepoorter,

Jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Ik heb je zojuist een mail gestuurd met daarin de afkoopsom. Heb je deze mail ontvangen?

Je kunt in een reply op deze mail laten weten of je akkoord gaat met de afkoopsom, en of je je nummer wilt behouden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer