.

Beantwoord

Hebben jullie een speciale actie bij verlengen?

  • 30 June 2015
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Badge
Dag Simyo,

Welke acties kunnen jullie bieden voor een trouw sim only member zoals ik?
Simpel heeft een heerlijk goedkoop abonnement waarbij ik 50 cent meer betaal dan nu bij jullie, maar 140 minuten, 1000 mb en onbeperkt sms extra krijg (240 min, 2000mb onb sms).

Daarnaast is het lastig te ontdekken tot wanneer mijn abonnement bij Simyo duurt. Het staat (zie afbeelding) niet waar het hoort te staan?

'Nog een jaar t/m .......'

Groetjes
icon

Beste antwoord door Ruud 2 July 2015, 17:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dat betekend dat je geen einddatum hebt en dus maandelijks kunt opzeggen.

Voor je je beraad tot een overstap zou ik wel heel goed de voorwaarden doornemen. Want als je iets aanpast vervalt vaak alles waarvoor je naar ze toe bent gegaan. En ja dan die dekking, tis geen KPN 😉
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rick,

Je weet wel dat je bij Simpel een abonnement 2 jaar duurt en je bij mijn weten niet je bundels kunt aanpassen?
Dat kun je bij Simyo wel allemaal.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Rick91,

Leuk om je weer hier op het forum te zien:)

Zoals Raytje al aangeeft, betekent dat dat er geen einddatum meer op je contract zit.
Je bent dus vrij om te gaan en staan waar je maar wilt;)

Wat je mede forumgebruikers ook al aangeven, is dat de voorwaarden compleet verschillend zijn.
Bijvoorbeeld, de flexibiliteit en de duur van je contract zijn verschillend. Je kunt de voorwaarden vast via de website vinden.;)

Ik heb je aansluiting er even bijgenomen. Als je nu verlengt, dan krijg je één maand je bundels gratis.:D
Scheelt toch al weer 1/12 van je kosten. Verlengen doe je door op 'nog een jaar' te drukken.
En dan de stappen te volgen. Is dat misschien iets voor je?

@Raytje en Maikel.twinnie dankjewel voor de hulp!

Reageer