.

Beantwoord

Geen mogelijkheid tot internetbundel aanzetten bij LowCall

  • 8 May 2014
  • 9 reacties
  • 529 Bekeken

Ik heb internet/mms aangezet maar heb nu gewoon internet en betaal per 100kb, ik wil graag een bundel gebruiken maar kan deze op mijn Simyo niet aanzetten.
Wanneer ik naar de tab internetbundels ga krijg ik een foutmelding dat de pagina niet is te bereikenhet volgende krijg ik iedere keer te zien:

Error 500: Internal server error

De pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.

Er is een bericht gestuurd naar de administrator.


Leuk maar een bundel aanzetten gaat nu dus niet, ik heb zojuist internet dus maar weer uitgeschakeld want het kost me nu een €1 per dag zonder dat ik echt iets doe, buiten whatsapp dat aanstaat,hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Charlene 12 May 2014, 17:42

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +3
Beste lebous,

Waarschijnlijk een technisch probleempje met de site. Een error 500 betekend dat de server een zogenoemde "Time Out" heeft. 
Probeer het over enkele minuutjes nog een keer zou ik zeggen! 

Tip: Probeer het zo nogmaals, maar log wel eerst even uit en weer in! ;)

Groetjes, Mike. 
Dank voor de reactie Mike maar de foutmelding op de pagina blijft, neem aan dat een active admin hier toch direct op zou moeten inspringen maar schijnbaar heeft het geen prioriteit.
Kijk het nog even aan maar anders stappen we maar over naar een andere aanbieder die wel gewoon een bundel aan/uit kan laten schakelen via de site.

gr
Reputatie 5
Badge +11
Hi lebous, welkom op het Simyo forum.

In je gegevens zie ik dat jij gebruik maakt van een voormalige Lowcall aansluiting.
Hier zijn helaas geen bundels voor. Geen belbundel, en geen databundels. Het is een belvorm die ook niet meer wordt aangeboden inmiddels.
De reden dat je de 500 error krijgt is dus dat je helemaal geen bundel kiezen kunt...
In je gegevens zie ik verder dat je op dit moment de optie 'Internet op je mobiel' ook uit hebt gezet, dus internet kost je nu helemaal niets.


mmatheeuwsen; dank je voor het meedenken!
Bedankt Ernst, eea is nu dus duidelijk.
Heb inderdaad internet op de mobiel uitgezet omdat internet €1,- per dag kost momenteel en dan word er bijna niets mee gedaan op whatsapp na, word een beetje te kostbaar.
Jammer dat er geen andere oplossing voor is, zal een andere aanbieder gaan worden vrees ik want er zijn scherpere bundels op de markt dan die van Simyo.
Jammer dat we nu na jaren, gedwongen, moeten verkassen maar het is niet anders.
Badge +8
Hoi lebous,

Bij LowCall is het internet tarief iets anders, hoor. Je betaalt de eerste MB inderdaad €0,10 per kb, maar dan tot en met de 10e MB betaal je niks. Daarna betaal je weer €0,10 per kb.
Als je dat niks vindt, kun je ook heel eenvoudig je nummer omzetten naar een Simyo Prepaid, of een Simyo Sim only abonnement. Bij een Simyo prepaid bestelling krijg je wat extra bonus beltegoed, en bij een Simyo sim only betaal je als LowCaller geen aansluitkosten. Je hebt dus nog verschillende opties bij ons.
Ik hoop dat je die nog overweegt voor je ons eventueel gaat verlaten.

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene, dank voor je duidelijk reactie, hier kunnen we wat mee.
De optie zoals het nu is als oud locall klant is niet geweldig, bij 200mb verbruik zijn we dan al €20,- kwijt terwijl ik dat met sim only abonnement voor €5,- kan nemen, lijkt me een stuk beter.
Charlene, hoe zetten we dit over naar Sim Only abonnement 100 min/sms + 200mb data?
Zie op de site dat dit €3,- + €5,- per maand kost dus lijkt ons prima.

Nog even een andere vraag, ik zie dat een lowcall klant ook naar een Simyo klant 100 min gratis kan bellen per maand, blijft dit andersom dan ook zo?
Ik vraag dit omdat wij allebei oud lowcall klant zijn en er nu 1 overstapt naar Simyo sim only en de andere (voorlopig) nog even oud lowcall klant blijft.
Zie je reactie graag tegemoet zodat we dit zsm kunnen wijzigen, nogmaals dank!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Charlene, dank voor je duidelijk reactie, hier kunnen we wat mee.
De optie zoals het nu is als oud locall klant is niet geweldig, bij 200mb verbruik zijn we dan al €20,- kwijt terwijl ik dat met sim only abonnement voor €5,- kan nemen, lijkt me een stuk beter.
Charlene, hoe zetten we dit over naar Sim Only abonnement 100 min/sms + 200mb data?
Zie op de site dat dit €3,- + €5,- per maand kost dus lijkt ons prima.

Nog even een andere vraag, ik zie dat een lowcall klant ook naar een Simyo klant 100 min gratis kan bellen per maand, blijft dit andersom dan ook zo?
Ik vraag dit omdat wij allebei oud lowcall klant zijn en er nu 1 overstapt naar Simyo sim only en de andere (voorlopig) nog even oud lowcall klant blijft.
Zie je reactie graag tegemoet zodat we dit zsm kunnen wijzigen, nogmaals dank!


Hoi lebous,

Fijn dat Charlene het heeft kunnen toelichten 🙂 Als je wilt overstappen naar Sim Only zul je een nieuwe bestelling moeten doen op onze website. Je kunt dan een aanvraag voor nummerbehoud indienen. Je krijgt namelijk een nieuwe simkaart van ons. Meer info hierover vindt je op onze website.

Je kunt nu inderdaad elke maand 100 minuten lang gratis bellen met andere Simyo klanten. Als je overstapt naar Sim Only of prepaid, dan kun je daar niet meer gebruik van maken.

Heb ik je het zo goed uitgelegd?
Ik begrijp het Dries, maar als we een nieuwe bestelling doen met nummerbehoud hoe weten jullie dan dat ik een oud lowcall klant ben en geen aansluitkosten betaal? En waarom kunnen jullie de huidige simyo kaart niet omzetten naar een sim only abonnement ipv een nieuwe simkaart sturen?
Hoor het graag.

gr
Reputatie 5
Badge +11
Hi lebous,

Maak je over het technische aspect van zo'n overstap maar geen zorgen, dat komt echt wel goed. Je overstap gaat via geautomatiseerde wegen en dat je van Lowcall afkomstig bent komt ook automatisch 'bovendrijven'.
Dat we niet jouw simkaart om kunnen zetten van Lowcall naar Simyo heeft met de fysieke aansluiting op het netwerk te maken. Een nieuwe bestelling is vele malen simpeler dan het omzetten; dat is praktisch onmogelijk en doen we dus niet.

Reageer