.

Beantwoord

Extra MB's verlengen jaar abonnement, is dat eenmalig?

  • 19 October 2015
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Badge
De extra MB's die je krijgt bij het verlengen van je jaarabonnement, krijg je die eenmalig of een jaar lang elke maand?
icon

Beste antwoord door Ernst 20 October 2015, 14:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi floorpeters, welkom terug op het forum :)

De extra MB's die je kunt krijgen als je je jaarabonnement verlengt, krijg je elke maand en zolang je abonnement loopt.
Het mooiste komt nog: als je je bundel wijzigt, krijg je de extra MB's die bij díe bundel hoort :D

Heb ik dit duidelijk uitgelegd voor je?
Hallo!

Ik heb een gerelateerde vraag: ik zou ook graag gebruik maken van de aanbiedingen die worden aangeboden als ik mijn contract verleng. Echter, ik ga eerst drie maanden naar het buitenland en wil in die tijd mijn bundels zo laag mogelijk instellen. Kan ik na terugkomst nog steeds gebruik maken van de aanbiedingen? M.a.w. tot hoelang kan ik mijn contract verlengen en gebruik maken van de aanbiedingen?

En krijg ik ook de 1000 MB voor mijn simyaardag cadeau als ik zelf geen internetbundel (meer) heb?

Alvast bedankt,

N.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi nnk,

Allereerst; wat tof dat je zo'n tijd naar het buitenland gaat 🙂. Dat wil ik ook wel!

Dan het antwoord op je vragen; ook als je 3 maanden weg gaat en je abonnement zo laag mogelijk zet, blijf je dit aanbod krijgen 🙂. Dit aanbod blijft staan totdat iemand verlengt. Sterker nog, het kan maar zo zijn dat er tegen die tijd een nog mooiere deal is!

En ja, je krijgt inderdaad ook 1000 MB gratis als je geen internetbundel hebt 🙂. Zo kunnen mensen die geen bundel hebben een keertje kijken hoe het is én heeft de rest gewoon een smak extra MB's.

Heb ik je vragen zo beantwoord?

Groetjes, Tiury
Zeker Tiury, bedankt voor het snelle en informatieve antwoord!
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan, nnk 🙂!

Voor verdere vragen ben je altijd welkom op het Simyo forum.

Fijne reis!

Groetjes, Tiury

Reageer