.

Beantwoord

Extra gratis MB's internetbundels voor trouwe bellers. Hoe werkt het nu precies?

  • 14 October 2015
  • 5 reacties
  • 765 Bekeken

Badge
Hoi!

Bij de nieuwe bundels voor trouwe bellers krijg je extra gratis MB's. Zijn die extra MB's eenmalig, of maandelijks?

Groet,
Simone
icon

Beste antwoord door Angela 15 October 2015, 13:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dat zou ik ook graag willen weten. Of is het wellicht alleen het eerste jaar?
Ik heb de deal aangepakt omdat ik van 3 naar 4 euro ging voor bellen (100) en van 15 naar 14 euro voor 2000MB data. Onder aan de streep blijf ik dus 18 euro pm betalen. In het contract staat letterlijk:

Actie: "Gratis 1000 MB zolang je abonnement loopt"

en:

"Internet bundel 2000 (12 maanden, + 1000 MB gratis) € 14,00/maand"

Hoewel er ruimte zit voor verschillende interpretaties, zou dat niet chique zijn en ga ik er vanuit dat het géén eenmalig 1000MB is, maar structureel iedere maand. Normaal gesproken kun je MB's ook niet meeverhuizen naar de volgende maand. Die 1000MB extra is wel de reden dat ik de moeite heb genomen m'n abonnement te vernieuwen, anders had ik het gewoon gelaten. Mocht het niet zo zijn, dan ga ik er werk van maken.

Al met al ben ik dus erg benieuwd naar een officiële reactie van Simyo over de vraag in dit topic.
Badge
Uiteraard is dit zolang het abonnement loopt, zo staat het er ook duidelijk.
Uiteraard is dit zolang het abonnement loopt, zo staat het er ook duidelijk.

Vermoed ik ook, maar er staat niet 'per maand' bij die 1000MB extra en dat is waar dit topic dus om gaat: duidelijkheid.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die voor het eerst reageren, van harte welkom op het Simyo Forum!

Het is duidelijk dat er nog een klein beetje verwarring heerst her en der 😉 Om dit zo goed mogelijk op te vangen en jullie zo goed mogelijk te informeren, hebben wij een topic aangemaakt. Je vindt deze door hier te klikken. Neem even je tijd om dit goed door te nemen.

Mocht je hierna toch nog vragen hebben, dan wil ik jullie vragen om in bovengenoemd topic te reageren. We houden dit topic vandaag en morgen goed in de gaten zodat jullie snel antwoord krijgen. Bedankt!

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Hier staat hij wat beter op zijn plaats.

Groetjes,
Angela

Reageer