.

Beantwoord

Extra databundel niet meer te zien in verbruik. Hoe kan dit?

  • 16 October 2015
  • 13 reacties
  • 230 Bekeken

Geachte helpdesk,
Ik heb een 300 bel minuten en 500 MB jaarabonnement. Omdat ik ivm werk deze maand extra data verbruik, heb ik 10 oktober 500 MB bijgekocht. Nu zag ik dat ivm veranderde abonnementen voor november ineens geen data abo meer zou hebben. Dus had ik voor vanaf november abo gewijzigd in nieuwe 300 bel minuten en nieuwe 500+250 MB data. Nu zie ik ineens dat mijn extra gekochte 500 MB weg zijn en ineens reeds bijna 250 MB buiten mijn bundel gebruikt zou hebben. Dat is natuurlijk niet zo, dus graag per direct corrigeren. Groet, Bert.
icon

Beste antwoord door Angela 19 October 2015, 12:12

Bekijk originele reactie

13 reacties

Nog een aanvulling, als ik de ene keer inlog is mijn data op als ik weer in log heb ik nog 260 van 500, daarvoor had ik 260 van 1000 (incl de 500 extra dus) en vervolgens weer 0 MB en 240 buiten bundel en daarna weer 260 van 500, weer 0 MB etc. Kortom, ik weet het niet meer wat nu juist in jullie systeem staat. Het moet dus 1000 MB zijn voor oktober.
Reputatie 7
Badge +9
Beste BertG,

Welkom op het Simyo forum.

Ik denk dat er iets in de verwerking van jouw gegevens niet goed gegaan is. Een moderator zal hier de nodige actie ondernemen om e.e.a. recht te zetten.

Even geduld en het komt goed!
Frans, bedankt voor je reactie. Ik denk dat het dat is, en dat het wel weer goed zal komen. Anders wordt het een duur grapje. Ik wacht reactie Simyo af. Gr. Bert.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BertG,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen.

Het is goed te begrijpen dat er wat verwarring is over het verbruik. Helaas hadden we van het weekend problemen met de weergave van het verbruik. Er is hard aan gewerkt om dit recht te zetten van het weekend. Hierdoor zijn er helaas andere problemen aan het licht gekomen.

Op dit moment werkt onze IT afdeling aan de oplossing. Het kan goed zijn dat je nog wat verschillend verbruik ziet staan op dit moment. Aan het einde van de middag zal de oplossing volledig uitgevoerd zijn voor iedereen die hier last van heeft. Het verbruik wat je dan ziet staan klopt. Houd het even in de gaten. Mocht je nog vragen hebben aan het einde van de dag, stel ze dan gerust! Sorry voor de verwarring.

@Franswon, bedankt voor je bericht 🙂

Groetjes,
Angela
Hallo Angela, dank voor de toelichting. Nu staat er 2 GB. Moet ik hard gaan internetten :)
Fijn dat het een bekend probleem is in elk geval.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi BertG,

Begrijp ik uit je bericht dat die 2GB meer is dan de bedoeling was? Ik hoor het graag van je 🙂.

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury, ik had 500 bundel + 500 bijgekocht = 1 GB. De extra 500 was weg, de standaard 500 van bundel stond wel aangegeven. Zag inmiddels op forum dat meerdere mensen dit probleem hebben/hadden. Succes met het oplossen. Gr. Bert.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BertG,

De problemen zijn ondertussen opgelost door de knappen koppen van onze IT afdeling 🙂 Zie jij ondertussen ook het juiste verbruik weer staan?

Groetjes,
Angela
Hallo, staat nu nog op 2GB. Laatst gemeten 21-10 om circa 17.30 uur.
Reputatie 5
Badge +11
Hi BertG,

Het staat inderdaad nog op 2 GB. Maar als je bij je kosten kijkt is het €5. Zo is dat dus opgelost ;)
Je laatste verbruik is nu van 22-10 om 08.12, dus dat loopt ook weer door 😳
Ik zie het wel, ik gebruik toch geen 2 GB maar het is in elk geval beter nu dan als zou ik 250 MB a €0,15 buiten de bundel hebben gebruikt.
In elk geval nog de complimenten voor de snelle reacties en het correct oplossen van het probleem. Pluim voor Simyo!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BertG,

Dat is helemaal waar! Ik zie dat je gekozen hebt voor 'nog een jaar - extra voordelig' 🙂 Wat ontzettend leuk om te zien! Alvast veel plezier met jouw nieuwe bundels.

Heel erg bedankt voor dit mooie compliment! Dat is waar we het allemaal voor doen ;)

Groetjes,
Angela

Reageer