.

Beantwoord

Contractovernameformulier niet invulbaar. Hoe komt dat?

  • 21 January 2016
  • 8 reacties
  • 159 Bekeken

Badge
Contractovernameformulier is niet invulbaar online zoals gevraagd word, is een andere optie printen en handmatig invullen of mag dat niet??
bedankt
icon

Beste antwoord door Tiury 22 January 2016, 11:42

Bekijk originele reactie

8 reacties

Of dat mag weet ik eerlijk gezegd niet maar ik heb zelf ook gekeken en kan hem gewoon invullen. Welke browser gebruik jij? Ik heb het deels ingevuld (puur om te kijken of het kon) met de browser Chrome.
Badge
heb geprobeerd met Firefox en ook Edge/explorer, zou ook moeten lukken zou je denken, misschien iets met cookies of adblock??
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wbhworld,

Je zit in je vraag al eigenlijk op de juiste weg naar het antwoord. Het is inderdaad de bedoeling dat je deze print, ondertekend en terugstuurt 🙂. Gaat dat lukken?

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi wbhworld,

Je zit in je vraag al eigenlijk op de juiste weg naar het antwoord. Het is inderdaad de bedoeling dat je deze print, ondertekend en terugstuurt 🙂. Gaat dat lukken?

Groetjes, Tiury


hallo,Nee ! dat gaat niet lukken.als het niet invulbaar is bij mij dan kan ik het niet ingevuld uitprinten, daar ging mijn vraag over, het moet online ingevuld worden, mvgr.
Badge
Of dat mag weet ik eerlijk gezegd niet maar ik heb zelf ook gekeken en kan hem gewoon invullen. Welke browser gebruik jij? Ik heb het deels ingevuld (puur om te kijken of het kon) met de browser Chrome.

bedankt,
heb ook Chrome gedownload en idd het lukt wel:) vind wel vreemd dat de andere browsers het niet doen.. mvgr.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi wbhworld,

Super dat het gelukt is via een andere browser. Onze website werkt niet goed op sommige browsers. Dat verschilt per computer, want hier doet 'ie het bijvoorbeeld wel op alle browsers. Heel vreemd.

Maar goed, het is gelukt!

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle
Badge
Hoi wbhworld,

Super dat het gelukt is via een andere browser. Onze website werkt niet goed op sommige browsers. Dat verschilt per computer, want hier doet 'ie het bijvoorbeeld wel op alle browsers. Heel vreemd.

Maar goed, het is gelukt!

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle

nee, geen vragen meer, wat mij betreft mag het topic hier afgesloten worden, dankjewel
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Wbhworld,

Fijn dat alles helemaal duidelijk is en graag gedaan van Estelle :$

Groetjes, Angelica

Reageer