Ik heb voor mijn vrouw en voor mijzelf de bundels iets aangepast voor de vakantie, zodat we iets meer te gebruiken hadden voor internet en bellen.
Nu na terugkomst wilde ik de bundels weer terugbrengen naar de bundels voor de vakantie. Helaas moet ik per persoon 3 euro meer gaan betalen voor hetzelfde abonnement als voor onze vakantie.
Nu aan het twijfelen om over te stappen, want dit vind ik toch wel veel geld ondanks dat ik voor de rest zeer te vreden ben over Simyo.
Groet,
Ronald.
Hoi @Rota,
Bedankt voor je bericht. Bij Simyo kun je elke maand je abonnement aanpassen, ook omlaag. Heb je na 18 juli 2022 een abonnement afgesloten? Dan kun je altijd wisselen naar de bundels en tarieven die beschikbaar waren op het moment van bestellen. Heb je voor 18 juli 2022 een abonnement afgesloten of verlengd? Dan kun je wisselen naar de voor jou geldende nieuwe bundels en tarieven. Die vind je hier. Bieden we nieuwe abonnementen bij Simyo aan? Geen zorgen. Wij veranderen niks aan jouw abonnement. Dit doen we zodat je als klant altijd weet waar je aan toe bent en nooit meer voor je abonnement gaat betalen. Wil je toch overstappen naar de nieuwste bundels en tarieven? Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je verlengen naar de nieuwste abonnementen die we op dat moment aanbieden.
Voor het bevestigen van jouw nieuwe bundels zou je wel een melding moeten hebben gekregen waarin stond dat je niet terug kon naar de '’oude bundels'’. Heb je deze wel gezien? Mag ik ook vragen of je jouw bundels hebt gewijzigd in onze Mijn Simyo app of op onze website?
Ik zie dat jouw aansluiting contract vrij is waardoor je nu al kunt verlengen. Hierbij kun je kiezen uit de bundels en tarieven die op dit moment gelden. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.
Thanks @Friesian voor het reageren!
Groetjes,
Seren
Bekijk originele reactie