.

Bundels aanpassen kost meer, hoe kan dit?

  • 31 July 2022
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Ik heb voor mijn vrouw en voor mijzelf de bundels iets aangepast voor de vakantie, zodat we iets meer te gebruiken hadden voor internet en bellen.

Nu na terugkomst wilde ik de bundels weer terugbrengen naar de bundels voor de vakantie. Helaas moet ik per persoon 3 euro meer gaan betalen voor hetzelfde abonnement als voor onze vakantie.

Nu aan het twijfelen om over te stappen, want dit vind ik toch wel veel geld ondanks dat ik voor de rest zeer te vreden ben over Simyo.

Groet,

 Ronald.

Seren 1 jaar geleden

Hoi @Rota,

Bedankt voor je bericht. Bij Simyo kun je elke maand je abonnement aanpassen, ook omlaag. Heb je na 18 juli 2022 een abonnement afgesloten? Dan kun je altijd wisselen naar de bundels en tarieven die beschikbaar waren op het moment van bestellen. Heb je voor 18 juli 2022 een abonnement afgesloten of verlengd? Dan kun je wisselen naar de voor jou geldende nieuwe bundels en tarieven. Die vind je hier. Bieden we nieuwe abonnementen bij Simyo aan? Geen zorgen. Wij veranderen niks aan jouw abonnement. Dit doen we zodat je als klant altijd weet waar je aan toe bent en nooit meer voor je abonnement gaat betalen. Wil je toch overstappen naar de nieuwste bundels en tarieven? Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je verlengen naar de nieuwste abonnementen die we op dat moment aanbieden. 

Voor het bevestigen van jouw nieuwe bundels zou je wel een melding moeten hebben gekregen waarin stond dat je niet terug kon naar de '’oude bundels'’. Heb je deze wel gezien? Mag ik ook vragen of je jouw bundels hebt gewijzigd in onze Mijn Simyo app of op onze website? 

Ik zie dat jouw aansluiting contract vrij is waardoor je nu al kunt verlengen. Hierbij kun je kiezen uit de bundels en tarieven die op dit moment gelden. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.

Thanks @Friesian voor het reageren! 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi @Rota - Ronald.

Ik begrijp je gedachten, €3,- per maand meer is veel, laat ik dat vooropstellen.

Zo te lezen heb je gekozen voor een actiebundel voor jullie. Deze zijn gunstig qua aanschaf maar zoals je bijvoorbeeld in deze actievoorwaarden kunt zien betekent bij een wijziging van je bundels je daarna kunt kiezen uit de dan geldende tarieven.

Kies je tijdens de actieperiode één van de bundels, dan ontvang je de vermelde actiebundelgrootte en betaal je het vermelde maandbedrag tot je van bundel wisselt. Als je na de actieperiode van bundel wisselt, kan je kiezen uit de bundels en prijzen die we op dat moment aanbieden.

Een moderator, medewerker van Simyo zal zich nog bij je melden. 

Ik vind het erg jammer dat je na een verhoging van je bundels voor de vakantie niet terug kan naar je oude bundel.

dus wat jullie doen is voor de vakantie stunten met de bundel prijzen, zodat je dus je bundels iets gaat verhogen en de standaard bundel prijzen die jullie daarvoor hadden verhogen zodat we altijd duurder uit zijn op langere termijn.

als ik dit geweten had had ik de bundels niet verhoogd.

dat vind ik dus heel erg jammer en dat heeft mij aan het denken gezet.

groet,

Rota

Ik vind het erg jammer dat je na een verhoging van je bundels voor de vakantie niet terug kan naar je oude bundel.

Dat begrijp ik, het voordeel van gratis kunnen wijzigen stelt dan niks voor in dat geval. De kosten liggen daarna qua bundels veelal hoger. 

dus wat jullie doen is voor de vakantie stunten met de bundel prijzen, zodat je dus je bundels iets gaat verhogen en de standaard bundel prijzen die jullie daarvoor hadden verhogen zodat we altijd duurder uit zijn op langere termijn.

Wij doen dat niet. Wij Forum Experts zijn net als u (behulpzame (kritische)) klanten. Ik vermoed dat u de voorwaarden niet heeft geraadpleegd anders had u het wel geweten.  Beter was geweest als u tijdens de aanschaf een hogere bundel had gekozen of extra 500 MB had gekocht voor €5,- bijvoorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Rota,

Bedankt voor je bericht. Bij Simyo kun je elke maand je abonnement aanpassen, ook omlaag. Heb je na 18 juli 2022 een abonnement afgesloten? Dan kun je altijd wisselen naar de bundels en tarieven die beschikbaar waren op het moment van bestellen. Heb je voor 18 juli 2022 een abonnement afgesloten of verlengd? Dan kun je wisselen naar de voor jou geldende nieuwe bundels en tarieven. Die vind je hier. Bieden we nieuwe abonnementen bij Simyo aan? Geen zorgen. Wij veranderen niks aan jouw abonnement. Dit doen we zodat je als klant altijd weet waar je aan toe bent en nooit meer voor je abonnement gaat betalen. Wil je toch overstappen naar de nieuwste bundels en tarieven? Vanaf 4 maanden voor het einde van jouw contract kun je verlengen naar de nieuwste abonnementen die we op dat moment aanbieden. 

Voor het bevestigen van jouw nieuwe bundels zou je wel een melding moeten hebben gekregen waarin stond dat je niet terug kon naar de '’oude bundels'’. Heb je deze wel gezien? Mag ik ook vragen of je jouw bundels hebt gewijzigd in onze Mijn Simyo app of op onze website? 

Ik zie dat jouw aansluiting contract vrij is waardoor je nu al kunt verlengen. Hierbij kun je kiezen uit de bundels en tarieven die op dit moment gelden. Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.

Thanks @Friesian voor het reageren! 

Groetjes,
Seren

Reageer