.

Beantwoord

Mijn bundelwijziging is niet ingegaan. Hoe kan dit?

  • 19 January 2017
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik heb mijn bundels aangepast en ben overgestapt naar een ander abonnement waarbij ik meer betaal voor meer MB's en belminuten. Nu zie ik op mijn factuur van december dat het nieuwe bedrag van mijn bundel is aangepast, en ook voor de maand januari, maar dat mijn MB's en belminuten niet zijn verhoogd. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?
icon

Beste antwoord door Asma 19 January 2017, 16:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi MerelvdE,

Balen dat er onduidelijkheid is over je bundelwijziging. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat jij je bundels hebt gewijzigd op 4 januari 2017. Bundelwijzigingen gaan altijd op de 1e van de volgende maand in, tenzij je een internetbundel voor het eerst activeert.

Omdat je abonnementskosten één maand vooruit in rekening worden gebracht, klopt het dat je nu al de kosten van je nieuwe bundel ziet staan. Maak je dus vooral geen zorgen, dit hoort zo! :D

Groetjes,
Asma
Badge
Dus ik betaal al voor de nieuwe bundels in januari terwijl ik dan nog geen gebruik van kan maken?
Reputatie 7
Badge +9
In januari betaal je de bundels voor februari en het gebruik buiten de bundel van januari.

Dus ja, je betaald in januari voor bundels, die je dan nog niet kan gebruiken.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MerelvdE,

Wat vervelend dat het nog niet helemaal duidelijk is. De bundels van januari 2017 staan op de factuur van december, zodoende betaal je nu al de nieuwe abonnementskosten. Dit betekent echter niet dat je teveel betaalt, je betaalt enkel vooruit.

Als je er in de toekomst voor kiest je abonnement naar beneden bij te stellen, brengen wij deze nieuwe bundelprijzen ook een maand van tevoren in rekening.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer