.

Beantwoord

Bundel wijzigen als ik al een bundelwijziging heb gedaan?

  • 13 December 2013
  • 3 reacties
  • 548 Bekeken

Badge
Ik heb aan het begin van de maand een data bundel bij mijn abonnement genomen en ook gelijk mijn sms/bel-bundel naar beneden aangepast. De databundel ging gelijk in (fijn!) maar de nieuwe sms/belbundel pas de komende maand (1-1-2014). 

Echter, ik heb me bedacht en wil mijn sms/belbundel toch graag op 300 min/sms laten staan voor de maand januari, maar kan het nu zelf niet meer veranderen. Kunnen jullie dat wel, moderators? Of moet ik het in de maand januari gewoon doen met 100 min/smsjes?

Vriendelijke groeten,

Sanne
icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 December 2013, 22:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas mag je maar één keer aanpassen. In januari zul je het waarschijnlijk moeten doen met 100min/smsjes. Je hebt dan tot 24 januari om je bundels voor de volgende maand(februari) te bepalen.
100min/sms hoeft minder niet altijd een probleem te zijn. Whatsapp en dergelijke diensten kunnen soms een hoop schelen.

Als je geen databundel hebt, dan krijg je direct een gedeelte van de bestelde databundel. Als je halverwege de maand bestelt, krijg je de helft van de databundel voor de helft van de kosten.
Badge
Dag Groentjuh,

Dat begreep ik inderdaad, maar ik vroeg  me af of ik die sms/belbundel alsnog hoger kon krijgen dmv ingrijpen van iemand van simyo 🙂
Badge +8
Dag Groentjuh,

Dat begreep ik inderdaad, maar ik vroeg  me af of ik die sms/belbundel alsnog hoger kon krijgen dmv ingrijpen van iemand van simyo :)


Hoi smg200,

Groentjuh heeft je al perfect geholpen, dat gaat helaas niet nee.. 😞 Je kunt 1 wijziging doen per maand, en als je dat voor de 25ste doet, gaat je wijziging de maand erna in.
Dat wordt dus even krap in januari, maar de tip van Groentjuh vind ik wel een goede. Gelukkig kun je op Mijn Simyo zien, hoeveel je van je 100 minuten verbruikt gedurende de maand. En het is lekker goedkoop, na de dure decembermaand 😉

Groetjes,
Charlene

Reageer