.

Beantwoord

Bundel verbruikt, kan ik extra minuten bijkopen?

  • 17 April 2016
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben een stuk sneller dan ik dacht door mijn belbundel heen. Ik moet nog 14 dagen met deze bundel en vroeg me af of het mogelijk is om tussentijds een bundel/minuten bij te kopen voor deze 14 dagen?

Ik hoor het graag!

Groeten,

Renske
icon

Beste antwoord door Angela 18 April 2016, 12:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Renske,

Goed om te je terug te zien op ons forum 🙂

Heel slim om je verbruik zo goed in de gaten te houden! Ik snap dat je in dit geval graag een oplossing wilt voor het feit dat je geen belminuten hebt.

Helaas moet ik je hierin teleurstellen. Het is op dit moment (nog) niet mogelijk om belminuten bij te kopen. Wat niet is kan natuurlijk nog komen. Ik vind dit namelijk een erg goede aanvulling in onze service en zorg ervoor dat jouw idee doorgezet wordt naar de juiste personen. Wie weet kan ik je in de toekomst een ander antwoord geven.

Ik raad je aan om voorzichtig om te gaan met het bellen deze laatste 2 weken. Je betaalt nu namelijk het buitenbundel tarief. Bij lange gesprekken kunnen de kosten hoog oplopen en dit zou zonde zijn. Mocht je volgende maand weer verwachten veel te bellen? Verhoog dan nu alvast je belbundel. Per 1 mei zal deze dan omhoog gezet worden. Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?

Groetjes,
Angela

Reageer