.

Beantwoord

Bundel prijs is veranderd, wat nu?

  • 17 August 2022
  • 8 reacties
  • 139 Bekeken

Ik heb mijn bundel veranderd met de vakantie. Nu weer terug naar mijn andere (oudere) bundel is het in eens €1 meer. Hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 17 August 2022, 23:40

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7

@Veder Ik ben bang dat je domme pecht hebt. Je had waarschijnlijk een oude bundel(prijs). De bundel zal er niet meer zijn voor de oude prijs.

Mijn man ook 2 GB en heeft niks veranderd maar toch nog de €8. Bellen en 2 Gb.

Reputatie 7
Badge +9

Mijn man ook 2 GB en heeft niks veranderd maar toch nog de €8. Bellen en 2 Gb.

Bij Simyo kun je elke maand veranderen naar de bundels, die op dat moment worden aangeboden. Doe je niets, dan hou je wat je al had voor de prijs die het had.

Periodiek veranderen de bundels die Simyo aanbied. Soms zijn er goeie actiebundels. Neem je die en is de actie voorbij, dan kun je ze blijven gebruiken. Zo heb ik 100 min [4 euro/maand] en 6GB [4 euro/maand]! Deze beiden bundels worden nu niet meer aangeboden. (Had overigens ook 2GB voor 3 euro/maand kunnen zijn!)

Indien ik mijn bundel zou wijzigen, dan kan ik daar niet meer naar terug! Je kunt immers alleen wijzigen naar het huidige aanbod. Als ik wijzig dan ben ik daarna helaas waarschijnlijk duurder uit.

Deze manier van werken kan voordelig en nadelig zijn! Als je periodiek de bundels nakijkt, dan kun je soms wel eens betere bundels tegenkomen. Als je dan overstapt, dan kun je heel voordelig uitkomen. Zoals bijvoorbeeld de bundels, die ik over lange tijd heb verzameld.

Doe je dat niet, dan kan het soms voorkomen dat je meer betaalt dan nodig als er bundel in prijs verlaagd is. Het kan overigens ook dat je juist een hele goede deal hebt, omdat je simpelweg een bundel hebt, die inmiddels in prijs is verhoogd!

Je man zit simpelweg goed, omdat hij een oude goedkopere bundel heeft. Als hij bundels aanpast, zal ook hij dat voordeeltje kwijt raken! Jij hebt helaas nu alleen maar keuze uit het huidige aanbod en zal dus moeten leven met die prijsverhoging. Als tip raad ik wel aan om periodiek te kijken of er actiebundels zijn. Mogelijk dat je dan weer op goedkopere bundels terecht kunt komen!

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb ook 100minuten/6Gb voor totaal 8 Euro (En omdat ik internet via KPN heb wordt dat nog eens verdubbeld).

Ik heb even gekeken wat de alternatieven zijn als ik zou willen veranderen, en ik zie dat op dat scherm duidelijk staat aangegeven dat je niet meer terug kunt. Wellicht stond die melding er vroeger niet, maar anders is het gewoon een kwestie van een beetje opletten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Veder,

Bedankt voor je bericht. Zoals @RicoK, @Groentjuh en @wimj12 zeggen kun je inderdaad alleen de bundel uitkiezen die wij op het moment aanbieden. Als de bundel die je hiervoor had niet meer beschikbaar is, dan kun je helaas ook niet meer terug naar je oude bundel. Bedankt voor jullie duidelijke en uitgebreide uitleg!! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Allen bedankt. Ben een stuk wijzer geworden.

Reputatie 7
Badge +7

En als je helemaal pech hebt verdwijnt de bundel die je hebt tijdens je vakantie. Dan heb je goed opgelet, en gewoon pech.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Veder,

Bedankt voor je reactie. Ik ben blij dat het allemaal een stuk duidelijker voor je is geworden met de hulp van de heren 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer