.

Beantwoord

Blijf ik nog wel bereikbaar als ik mijn Abbonement verlengen wil verlengen?

  • 11 December 2014
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

Hallo klantenservice,

16 december 2014 eindigt mijn abbonement. Aangezien ik zeer tevreden ben heb ik mijn abbonement met een jaar verlengd.
Volgens de gegevens start deze pas 1 januari 2015. 

Klopt het dat ik in de periode 16 december tot 1 januari geen abbonement heb?
Of loopt het abbonement gewoon door als je het hebt verlengd?

Mvg,

Dennis
icon

Beste antwoord door RicoK 11 December 2014, 12:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Abonnementen starten altijd op de 1ste van de maand. Waarschijnlijk ben je ooit bij Simyo gekomen per de 16e van een maand. Om die reden zal je eerste factuur dan ook voor 1,5 maand zijn geweest. Je huidige abonnement loopt gewoon door t/m 31/12/2014 en per 01/01/2015 gaan een nieuwe in.
Abonnementen starten altijd op de 1ste van de maand. Waarschijnlijk ben je ooit bij Simyo gekomen per de 16e van een maand. Om die reden zal je eerste factuur dan ook voor 1,5 maand zijn geweest. Je huidige abonnement loopt gewoon door t/m 31/12/2014 en per 01/01/2015 gaan een nieuwe in.


Hartelijk dank voor de snelle en duidelijke reactie!
Gelukkig kan ik dan blijven bellen en smse tijdens de feestdagen.

Mvg,

Dennis
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Denbo93, welkom op het Simyo forum :)

Je verwarring is begrijpelijk, maar gelukkig heeft RicoK meteen al het juiste antwoord gegeven op je vraag!

We zullen er altijd voor zorgen dat jij gewoon kunt sms'en tijdens de feestdagen :o

Bedankt RicoK!

Reageer