.

Beantwoord

Belminuten en data (MB's) meenemen volgende maand

  • 5 June 2014
  • 1 reactie
  • 913 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Waarom kan ik mijn belminuten die ik koop via mijn sim only abonnement niet menemen naar een volgende maand? Vaak heb ik minuten over aan het einde van de maand. Dit geldt ook voor het aantal MB's in mijn internetbundel.
icon

Beste antwoord door Tiury 6 June 2014, 11:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi wtrnl,

Welkom op het Simyo forum 🙂

De reden dat je de bel/sms minuten en MB's niet mee kunt nemen naar de volgende maand is omdat Simyo gekozen heeft voor flexibiliteit. Je kunt per maand je bundels afstemmen op je verbruik. Om daarnaast de klant nog belminuten mee te laten nemen naar de volgende maand is een administratieve nachtmerrie en zal daarom de bundelprijzen een stuk duurder maken.

In jouw geval zie ik dat je verbruik heel erg schommelt. De ene maand heb je wel de volle 300 Bel/sms nodig en de andere maand weer niet. In april en mei zou je aan 100 bel/sms genoeg hebben gehad en in de huidige maand zit je bijna op je limiet (297 bel/sms, dus pas op!). Je kunt je bundel maandelijks wijzigen dus het is aan jou om goed in te schatten wat je precies nodig hebt 🙂 Zo druk je voor jezelf ook de kosten!

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer