.

Beantwoord

Als ik mijn bundels aanpas, verleng ik dan automatisch met een jaar?

  • 17 March 2016
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo,

Mijn contract is al een hele tijd geleden afgelopen dus ik zit nu op een maandelijks opzegbaar contract. ik blijven op een maandelijks opzegbaar contract omdat ik waarschijnlijk binnenkort overstap.

Nu wil ik mijn bundel verhogen, echter staat er bij dat dit "een jaartje extra" is. Betekend dit dat ik mijn bundel alleen kan verhogen i.c.m. een verlenging van een jaar?
icon

Beste antwoord door Angela 18 March 2016, 11:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Dongilles,

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat je erover nadenkt om over te stappen.

Het is natuurlijk mogelijk om je bundels aan te passen zonder meteen met een jaar te verlengen. Als je op Mijn Simyo kiest voor 'Jaar Voordelig', blijft jouw abonnement maandelijks opzegbaar. Je verlengt alleen met een jaar als je kiest voor 'Nog een jaar Extra voordelig'.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Hallo Sean,

Maar ik heb alleen de keuze voor 'nog een jaar Extra voordelig'.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dongilles,

Ah, dat maakt het wat duidelijker :)

Je kunt bij Simyo maar 1 keer kiezen voor een verlening van een jaarcontract. Toen jij jouw contract bent begonnen bij ons, heb je gekozen voor een jaarcontract. Nadat dit contract was verlopen, heb je jouw contract verlengd.

Vanaf dat moment zit jij in de abonnementsvorm 'Nog een jaar - extra voordelig'. Dit contract is nu verlopen wat betekent dat je niet nogmaals kunt verlengen. Je ziet deze optie staan omdat dit de abonnementsvorm is waar jij nu in zit. Maak je dus geen zorgen. Je kunt jouw bundels gerust wijzigen zonder dat je hierdoor aan een jaarcontract vast zit.

Maakt dit het wat duidelijker?

Groetjes,
Angela
Bedankt! helemaal helder, dan ga ik even snel mijn bundel aanpassen.
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig maar! Graag gedaan natuurlijk 🙂 Als je nog eens hulp nodig hebt, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer