.

Activeren abbonement

  • 24 February 2012
  • 33 reacties
  • 5558 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,


Een maand geleden heb ik een SimYo-abbonement (met nummerbehoud) aangevraagd, voor mijn nieuwe iPhone 4. Ik kreeg het startpakkket, echter moest ik voor mijn iPhone een microsimkaart hebben, deze een paar week geleden ook ontvangen.
Aangezien ik voor nummerbehoud had gekozen, kon ik dus nog niet meteen gebruik maken van het simyo-abbonement, maar om toch al een beetje te kunnen 'spelen' met mijn iPhone heb ik de microsimkaart en iPhone al wel geactiveerd zodat ik thuis middels wifi mijn iPhone kon ontdekken.
Eergisteren een mailtje gekregen dat mijn nummer morgen van t-mobile naar simyo zou worden overgezet. Gisteren kon ik de hele dag niet gebeld worden, tot in de middag kon ik zelf nog wel gebruik kaken van mijn t-mobile-aansluiting.
Echter ben ik dus al vanaf gisteren niet bereikbaar, erg irritant omdat ik afspraken probeer in te plannen voor sollicitatiegesprekken....


Mijn vraag:
waarom doet mijn simyo-abbonement het nog niet? Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten...



edit:
leuk dat ik nu een mailtje krijg met het feit dat ik enkele badges heb gekregen, echter wil ik gewoon antwoord op mijn vraag/probleem, zowel via de e-mail als twitter heb ik jullie reeds proberen te bereiken. Door mij nu enkele badges te geven, groeien mijn irritaties alleen maar...

33 reacties

Badge +2
Beste Cymon,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Arie
Beste Simyo,

Gisteren, maandag 11 juni, zou mijn overstap zijn van Simyo prepaid naar Simyo abonnement.Maar het werkt niet! Ik kan niet inloggen op 'mijn Simyo', geen mogelijkheid om mijn nieuwe SIM (abonnement) te activerenen ik zie geen PUK nummer bij de gegevens van mijn nieuwe SIM kaart. Met andere woorden, ik kan niet bellen!Bij voorbaat hartelijk bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,Cyrille Montulet
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo,

Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.


Lukt het wel om in te loggen met je overgezette telefoonnummer?

Het is opgelost! ik kan bellen en gebeld worden!

Groetjes,


Goed om te horen dat je volledig gebruik kan maken van de aansluiting.

Groetjes,

Alex
Het is opgelost! ik kan bellen en gebeld worden!



Groetjes,
Beste Moderator,



Vandaag zou de overstap van mijn oude provider naar Simyo zijn. Ik heb mijn nieuwe simkaart met succes geactiveerd.

En ook al mijn telefoon uit en aan gezet.



Als ik mijzelf op mijn oude nummer bel (ik heb nummerbehoud aangevraagd en dit is vandaag over gezet) krijg ik mijn voicemail.

Als ik zelf probeer te bellen krijg ik; "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" te horen.



Kunnen jullie mij vertellen hoelang mijn aansluiting buiten gebruik zal zijn en hoe (snel) dit opgelost kan worden?



Alvast bedankt!
Beste Simyo,

Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Tonigold,

Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke foutmelding je ontvangt als je probeert te bellen.

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Manisha
ik heb mijn sim kaart geregistreerd maar ken niet bellen
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lexxie2012,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem is het inmiddels gelukt om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen. Nogmaals onze excuses voor de vertraagde reactie.

Groetjes,

Manisha
Simkaart geactiveerd.



maar kan er geen gebruik van maken. van I-Net bundel en bellen/sms



Krijg melding Geblokeerd om administratieve redenen
Badge +2
Beste Janneke,

Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik heb te laat mijn nieuwe SIMYO simkaart geactiveerd. Ik las het mailtje die ik de dag ervoor kreeg te laat. Hoelang ben ik nog onbereikbaar? Als ik iemand probeer te bellen hoor ik: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld"

Alvast bedankt,

Groetjes Janneke
Reputatie 2
Badge +4
Beste Simon,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojusit je Simyo simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om het toestel volledig uit te zetten en over een half uur weer aan te zetten. Hierna zul je gebruik kunnen maken van de Simyo simkaart met je eigen mobiele nummer.

Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Beste Simyo,
Vandaag zou mijn is mijn nummer overgezet worden.Helaas bel ik nog niet met het overgezette nummer, maar met het tijdelijke nummer dat ik van Simyo heb gekregen. Waarschijnlijk heb ik te laat mijn nieuwe microsim geactiveerd...(?)
Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen, zodat ik snel weer bereikbaar ben op mijn oude nummer.
Groet, Simon
Reputatie 2
Badge +4
Beste Samantha,

Geen dank!
Wij wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha
Dat is snel! bedank!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Samantha,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist je micro simkaart geactiveerd. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en over een half uur weer aan te zetten. Hierna zul je op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl de juiste pin- en pukcode kunnen opzoeken (deze zijn gewijzigd). Na invoer van de juiste pincode kun je de micro simkaart gebruiken.

Groetjes,

Manisha
Beste Simyo,
ik had mijn simyo kaart geactiveerd, maar zaterdag een nieuwe micro sim gekregen. Nu kan ik deze microsim nergens activeren en ben ik vandaag niet meer mobiel bereikbaar? Ik heb nog 1 poging om mijn pincode in te voeren want de pincode van de vorige sim is dus niet de juiste....
Reputatie 2
Badge +4
Beste Arjanne,

Om je beter van dienst te kunnen zijn venemen we graag welke foutmelding je krijgt als je probeert te bellen en het simkaartnummer van de Simyo simkaart in je toestel. Je vind dit nummer op de achterzijde van de Simyo simkaart.

Groetjes,

Manisha
Manisha,
Helaas ook na uit - en aanzetten werkt het nog niet!

Groet,
Arjanne
Reputatie 2
Badge +4
Beste Arjanne,

Wij hebben je simkaart zojuist handmatig aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en na 15 minuten opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het hiermee is opgelost.

Groetjes,

Manisha
Hallo,

mijn telefoonnummer is gisteren overgezet, maar ik kan nog steeds niet bellen. Kunnen jullie dit oplossen?



groet,

Arjanne
Reputatie 2
Badge +4
Beste Piepeling,

Welkom op het Simyo forum!
Zojuist hebben we je simkaart opnieuw aangemeld op het Simyo netwerk. Wij verzoeken je het toestel uit te schakelen en na een kwartier opnieuw aan te zetten. Hierna zal het probleem verholpen moeten zijn.

Groetjes,

Manisha
Hallo,

ik heb hier ook last mee.
Ik zou 5 Maart overgezet worden en tot de dag van vandaag is dat niet gebeurd.
Ik ben nu dus al een hele week onbereikbaar en krijg ook te horen dat het om administratieve redenen niet in gebruik is.
Ik hoop nu toch wel na een hele week wachten dat dit opgelost kan worden.

Groetjes.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marietje,

Als er in het verbruiksoverzicht is vermeld dat er op 3 maart dataverbinding is geweest betekent dit dat de (nieuwe) simkaart was aangemeld op het netwerk (dit betekent dat de betreffende simkaart vanuit een toestel verbinding heeft gemaakt met het datanetwerk van Simyo. Wij vermoeden dat je de simkaart heel even in het toestel geplaatst hebt (om te controleren of het werk o.i.d) en dat gedurende deze periode het toestel automatisch verbinding heeft gemaakt met ons datanetwerk.

Groetjes,

Manisha

Reageer