Hallo,
Een maand geleden heb ik een SimYo-abbonement (met nummerbehoud) aangevraagd, voor mijn nieuwe iPhone 4. Ik kreeg het startpakkket, echter moest ik voor mijn iPhone een microsimkaart hebben, deze een paar week geleden ook ontvangen.
Aangezien ik voor nummerbehoud had gekozen, kon ik dus nog niet meteen gebruik maken van het simyo-abbonement, maar om toch al een beetje te kunnen 'spelen' met mijn iPhone heb ik de microsimkaart en iPhone al wel geactiveerd zodat ik thuis middels wifi mijn iPhone kon ontdekken.
Eergisteren een mailtje gekregen dat mijn nummer morgen van t-mobile naar simyo zou worden overgezet. Gisteren kon ik de hele dag niet gebeld worden, tot in de middag kon ik zelf nog wel gebruik kaken van mijn t-mobile-aansluiting.
Echter ben ik dus al vanaf gisteren niet bereikbaar, erg irritant omdat ik afspraken probeer in te plannen voor sollicitatiegesprekken....
Mijn vraag:
waarom doet mijn simyo-abbonement het nog niet? Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten...
edit:
leuk dat ik nu een mailtje krijg met het feit dat ik enkele badges heb gekregen, echter wil ik gewoon antwoord op mijn vraag/probleem, zowel via de e-mail als twitter heb ik jullie reeds proberen te bereiken. Door mij nu enkele badges te geven, groeien mijn irritaties alleen maar...
Bladzijde 2 / 2
Hoi, dat bedoelde ik juist volgens gebruikers gegevens nieuwe simkaart 3 maart al in toestel, voorzover ik het mij kan herinneren is dat pas 5 maart 's-morgens vroeg gebeurd. Hoe kan dit??????? Via mijn oude simkaart zal er best iemand op 3 maart mbv wifi op het internet zijn geweest maar niet met de nieuwe!!!! Optie controleren door prepaid betalingen te checken van mijn oude kaart. Heb toen diverse SMS verstuurd omdat het beltegoed nog 71 eurocent was.
Beste Marietje,
Welkom op het Simyo forum!
Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat je op 3 maart de nieuwe simkaart in het toestel hebt geplaatst. Aangezien de optie internet op de mobiel nog niet was uitgeschakeld is er een dataverbinding tot stand gekomen via het Simyo netwerk. Volgens ons systeem heb je deze optie inmiddels uitgeschakeld. In het vervolg zullen er geen datakosten meer in rekening worden gebracht. Je zult nog wel verbinding kunnen maken met het Wifi netwerk.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat je op 3 maart de nieuwe simkaart in het toestel hebt geplaatst. Aangezien de optie internet op de mobiel nog niet was uitgeschakeld is er een dataverbinding tot stand gekomen via het Simyo netwerk. Volgens ons systeem heb je deze optie inmiddels uitgeschakeld. In het vervolg zullen er geen datakosten meer in rekening worden gebracht. Je zult nog wel verbinding kunnen maken met het Wifi netwerk.
Groetjes,
Manisha
mijn simyo abbonnement geregelt ontvangen en geactiveerd op 1 maart. Vervolgens tot het overzetten mijn oude Simyo-prepaidsimkaartje er weer ingedaan. Op 5 maart wordt mijn nummer overgezet en daarom alvast het nieuwe simkaartje in mijn mobiel gestopt. Wie schetst vandaag mijn verbazing al op 3 maart is er internet verkeer geweest hoe?????? Had toen nog prepaid kaartje erin zitten. Ben wel een beetje geïrriteerd door het aanstaan van een internet 24u bundel. Dacht en meende alleen maar bel en sms abbonnement te hebben. Inmiddels via mijn instellingen internet uitgezet, hoop dat het nu ook echt uit staat. Hoe gaan jullie iermee om als het een jongvolwassenen betreft of misschien zelfs een tiener, weten ouders/verzorgers wel dat er bijkomende extra internetkosten zijn?
Ja ondertussen is gelukkig alles afgehandeld en geregeld. 🙂
+2
Hey Jessica,
Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Ik heb precies hetzelfde probleem wat hier beschreven word.
Gister zou mijn nummer woden overgezet. Vervolgens kon ik de hele dag niet gebeld worden, tot ongeveer 11uur 's ochtends kon ik nog wel nellen en smsen met mijn telfort-aansluiting.
Toen deze ook werd afgesloten heb ik mijn telefoon, waarnaar het nummer zou worden overgezet, opnieuw opgestart en probeerde ik te bellen. Net als hierboven beschreven kreeg ik het volgende bericht. "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."
Gedurende de dag heb ik nog een paar keer geprobeerd om mijn telefoon te herstarten, de simkaart er uit te halen en opnieuw er in, of andere manieren geprobeerd te bedenken waardoor mijn nummer niet zou werken.
Ik heb het toen tot middernacht de tijd gegeven, omdat het nummer op 24-2-12 overgezet zou worden, dus in principe heeft simyo inderdaad de hele dag omdat te doen.
Vanmorgen heb ik mijn telefoon weer opnieuw aan- en uitgezet, maar nog steeds krijg ik ditzelfde bericht.
Ondertussen ben ik dus al bijna 24-uur onbereikbaar en toen ik naar de simyo klantenservice belde was deze gesloten omdat ze alleen op werkdagen open zijn. Nu begrijp ik heel goed dat de medewerkers van simyo ook van hun weekend willen genieten, maar om eerlijk te zijn baal ik er toch aardig van omdat het er op lijkt dat dit probleem pas maandag (op zijn vroegst) verholpen kan worden.
Gister zou mijn nummer woden overgezet. Vervolgens kon ik de hele dag niet gebeld worden, tot ongeveer 11uur 's ochtends kon ik nog wel nellen en smsen met mijn telfort-aansluiting.
Toen deze ook werd afgesloten heb ik mijn telefoon, waarnaar het nummer zou worden overgezet, opnieuw opgestart en probeerde ik te bellen. Net als hierboven beschreven kreeg ik het volgende bericht. "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."
Gedurende de dag heb ik nog een paar keer geprobeerd om mijn telefoon te herstarten, de simkaart er uit te halen en opnieuw er in, of andere manieren geprobeerd te bedenken waardoor mijn nummer niet zou werken.
Ik heb het toen tot middernacht de tijd gegeven, omdat het nummer op 24-2-12 overgezet zou worden, dus in principe heeft simyo inderdaad de hele dag omdat te doen.
Vanmorgen heb ik mijn telefoon weer opnieuw aan- en uitgezet, maar nog steeds krijg ik ditzelfde bericht.
Ondertussen ben ik dus al bijna 24-uur onbereikbaar en toen ik naar de simyo klantenservice belde was deze gesloten omdat ze alleen op werkdagen open zijn. Nu begrijp ik heel goed dat de medewerkers van simyo ook van hun weekend willen genieten, maar om eerlijk te zijn baal ik er toch aardig van omdat het er op lijkt dat dit probleem pas maandag (op zijn vroegst) verholpen kan worden.
Merci, ik kan bellen!
+2
Hi Fred,
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je gewoon bellen en gebeld worden.
Groetjes,
Arie
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.