.

Activeren abbonement

  • 24 February 2012
  • 33 reacties
  • 5558 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Hoi, dat bedoelde ik juist volgens gebruikers gegevens nieuwe simkaart 3 maart al in toestel, voorzover ik het mij kan herinneren is dat pas 5 maart 's-morgens vroeg gebeurd. Hoe kan dit??????? Via mijn oude simkaart zal er best iemand op 3 maart mbv wifi op het internet zijn geweest maar niet met de nieuwe!!!! Optie controleren door prepaid betalingen te checken van mijn oude kaart. Heb toen diverse SMS verstuurd omdat het beltegoed nog 71 eurocent was.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marietje,

Welkom op het Simyo forum!
Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat je op 3 maart de nieuwe simkaart in het toestel hebt geplaatst. Aangezien de optie internet op de mobiel nog niet was uitgeschakeld is er een dataverbinding tot stand gekomen via het Simyo netwerk. Volgens ons systeem heb je deze optie inmiddels uitgeschakeld. In het vervolg zullen er geen datakosten meer in rekening worden gebracht. Je zult nog wel verbinding kunnen maken met het Wifi netwerk.

Groetjes,

Manisha
mijn simyo abbonnement geregelt ontvangen en geactiveerd op 1 maart. Vervolgens tot het overzetten mijn oude Simyo-prepaidsimkaartje er weer ingedaan. Op 5 maart wordt mijn nummer overgezet en daarom alvast het nieuwe simkaartje in mijn mobiel gestopt. Wie schetst vandaag mijn verbazing al op 3 maart is er internet verkeer geweest hoe?????? Had toen nog prepaid kaartje erin zitten. Ben wel een beetje geïrriteerd door het aanstaan van een internet 24u bundel. Dacht en meende alleen maar bel en sms abbonnement te hebben. Inmiddels via mijn instellingen internet uitgezet, hoop dat het nu ook echt uit staat. Hoe gaan jullie iermee om als het een jongvolwassenen betreft of misschien zelfs een tiener, weten ouders/verzorgers wel dat er bijkomende extra internetkosten zijn?
Ja ondertussen is gelukkig alles afgehandeld en geregeld. 🙂
Badge +2
Hey Jessica,

Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Ik heb precies hetzelfde probleem wat hier beschreven word.

Gister zou mijn nummer woden overgezet. Vervolgens kon ik de hele dag niet gebeld worden, tot ongeveer 11uur 's ochtends kon ik nog wel nellen en smsen met mijn telfort-aansluiting.


Toen deze ook werd afgesloten heb ik mijn telefoon, waarnaar het nummer zou worden overgezet, opnieuw opgestart en probeerde ik te bellen. Net als hierboven beschreven kreeg ik het volgende bericht. "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."
Gedurende de dag heb ik nog een paar keer geprobeerd om mijn telefoon te herstarten, de simkaart er uit te halen en opnieuw er in, of andere manieren geprobeerd te bedenken waardoor mijn nummer niet zou werken.
Ik heb het toen tot middernacht de tijd gegeven, omdat het nummer op 24-2-12 overgezet zou worden, dus in principe heeft simyo inderdaad de hele dag omdat te doen.


Vanmorgen heb ik mijn telefoon weer opnieuw aan- en uitgezet, maar nog steeds krijg ik ditzelfde bericht.
Ondertussen ben ik dus al bijna 24-uur onbereikbaar en toen ik naar de simyo klantenservice belde was deze gesloten omdat ze alleen op werkdagen open zijn. Nu begrijp ik heel goed dat de medewerkers van simyo ook van hun weekend willen genieten, maar om eerlijk te zijn baal ik er toch aardig van omdat het er op lijkt dat dit probleem pas maandag (op zijn vroegst) verholpen kan worden.
Badge
Merci, ik kan bellen!
Badge +2
Hi Fred,

Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie

Reageer