Hallo,
Een maand geleden heb ik een SimYo-abbonement (met nummerbehoud) aangevraagd, voor mijn nieuwe iPhone 4. Ik kreeg het startpakkket, echter moest ik voor mijn iPhone een microsimkaart hebben, deze een paar week geleden ook ontvangen.
Aangezien ik voor nummerbehoud had gekozen, kon ik dus nog niet meteen gebruik maken van het simyo-abbonement, maar om toch al een beetje te kunnen 'spelen' met mijn iPhone heb ik de microsimkaart en iPhone al wel geactiveerd zodat ik thuis middels wifi mijn iPhone kon ontdekken.
Eergisteren een mailtje gekregen dat mijn nummer morgen van t-mobile naar simyo zou worden overgezet. Gisteren kon ik de hele dag niet gebeld worden, tot in de middag kon ik zelf nog wel gebruik kaken van mijn t-mobile-aansluiting.
Echter ben ik dus al vanaf gisteren niet bereikbaar, erg irritant omdat ik afspraken probeer in te plannen voor sollicitatiegesprekken....
Mijn vraag:
waarom doet mijn simyo-abbonement het nog niet? Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten...
edit:
leuk dat ik nu een mailtje krijg met het feit dat ik enkele badges heb gekregen, echter wil ik gewoon antwoord op mijn vraag/probleem, zowel via de e-mail als twitter heb ik jullie reeds proberen te bereiken. Door mij nu enkele badges te geven, groeien mijn irritaties alleen maar...
Bladzijde 2 / 2
ik heb mijn sim kaart geregistreerd maar ken niet bellen
Beste Tonigold,
Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke foutmelding je ontvangt als je probeert te bellen.
Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag welke foutmelding je ontvangt als je probeert te bellen.
Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Manisha
Beste Simyo,
Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.
Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.
Beste Moderator,
Vandaag zou de overstap van mijn oude provider naar Simyo zijn. Ik heb mijn nieuwe simkaart met succes geactiveerd.
En ook al mijn telefoon uit en aan gezet.
Als ik mijzelf op mijn oude nummer bel (ik heb nummerbehoud aangevraagd en dit is vandaag over gezet) krijg ik mijn voicemail.
Als ik zelf probeer te bellen krijg ik; "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" te horen.
Kunnen jullie mij vertellen hoelang mijn aansluiting buiten gebruik zal zijn en hoe (snel) dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt!
Vandaag zou de overstap van mijn oude provider naar Simyo zijn. Ik heb mijn nieuwe simkaart met succes geactiveerd.
En ook al mijn telefoon uit en aan gezet.
Als ik mijzelf op mijn oude nummer bel (ik heb nummerbehoud aangevraagd en dit is vandaag over gezet) krijg ik mijn voicemail.
Als ik zelf probeer te bellen krijg ik; "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" te horen.
Kunnen jullie mij vertellen hoelang mijn aansluiting buiten gebruik zal zijn en hoe (snel) dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt!
Het is opgelost! ik kan bellen en gebeld worden!
Groetjes,
Groetjes,
Volgens een brief van Simyo zou vandaag de overstap van mijn Simyo prepaid naar mijn simyo abonnement plaats moeten vinden.
In deze brief staat beschreven dat ik mijn nieuwe simkaart hiervoor van-te-voren moet activeren.
Helaas zie ik wanneer ik inlog op 'mijn Simyo' geen enkele optie om het nummer van mijn nieuwe simkaart in te voeren.
Lukt het wel om in te loggen met je overgezette telefoonnummer?
Groetjes,
Goed om te horen dat je volledig gebruik kan maken van de aansluiting.
Groetjes,
Alex
Beste Simyo,
Gisteren, maandag 11 juni, zou mijn overstap zijn van Simyo prepaid naar Simyo abonnement.Maar het werkt niet! Ik kan niet inloggen op 'mijn Simyo', geen mogelijkheid om mijn nieuwe SIM (abonnement) te activerenen ik zie geen PUK nummer bij de gegevens van mijn nieuwe SIM kaart. Met andere woorden, ik kan niet bellen!Bij voorbaat hartelijk bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,Cyrille Montulet
Gisteren, maandag 11 juni, zou mijn overstap zijn van Simyo prepaid naar Simyo abonnement.Maar het werkt niet! Ik kan niet inloggen op 'mijn Simyo', geen mogelijkheid om mijn nieuwe SIM (abonnement) te activerenen ik zie geen PUK nummer bij de gegevens van mijn nieuwe SIM kaart. Met andere woorden, ik kan niet bellen!Bij voorbaat hartelijk bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,Cyrille Montulet
+2
Beste Cymon,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je verbinding. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen.
Groetjes,
Arie
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.