.

Beantwoord

Abonnement voor mij en mijn zoon al maanden veel te duur t.o.v. huidige aanbod, wat nu?

  • 23 August 2022
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Badge

t.o.v. mijn huidige abonnement betaal ik al maanden 4 euro te veel. Waarom geen waarschuwing dat een nieuw abonnement voordeliger kan zijn?

Daarnaast blijkt mijn zoon (zelfde adres, abo staat op mijn naam omdat hij nog minderjarig was bij afsluiten) geen extra MBs te krijgen met ons KPN glasvezel abo, dit heeft mij dus al onnodig extra geld gekost omdat hij net over zijn bundel heen dreigde te gaan, wat anders niet gebeurd was.

 

Wie o wie kan mij helpen om e.e.a. weer te stroomlijnen. Ik heb nu het idee als klant gewoon misleid te worden omdat ik trouwe klant ben (en best wil blijven, maar heel er je best daarvoor doen doet simyo op dit moment niet)

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 23 August 2022, 14:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @blaat,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je je misleidt voelt, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt, ik zal je uitleggen hoe het werkt. Wij hebben regelmatig acties die wij volop promoten op o.a. onze website. Je kunt elke maand je bundels aanpassen via Mijn Simyo, ik raad daarom aan om dit zelf een beetje in de gaten te houden aangezien je hier geen bericht over krijgt. 

Als je inlogt in Mijn Simyo dan zou je eigenlijk meteen een tegel moeten zien met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Op deze manier kun je zien dat je in aanmerking komt voor de verdubbeling van je bundels. Dit kun je bij de bestelling aangeven of later als nog activeren. Omdat je akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden kunnen wij dit niet voor je activeren zonder jouw toestemming.

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@blaat Hoezo voel je je misleid? Check jij niet op regelmatige basis je verzekeringenpakket? En check je, toen het nog voordelig was, ook niet regelmatig de prijzen van je energieleverancier?

Je, een telecomprovider heeft een soort van zorgplicht, maar je moet natuurlijk wel zelf vergelijkend warenonderzoek doen. Ook binnen je provider.

Elke provider werkt op deze manier. Je bent zelf verantwoordelijk om regelmatig een contole te doen. Precies wat @RicoK  ook aangeeft.  Zelfcontrole,  je bewust zijn van je eigen verantwoordelijkheid.  En niet de schuld bij een ander zoeken. 

Reputatie 7
Badge +9

Simyo veranderd praktisch nooit de bundel die je als klant reeds heb. Dat geld beiden kanten op!

Prijsverhoging? Hou je bundels en je hebt er geen last van! Ik denk niet dat je daar problemen mee hebt!

Prijsverlaging? Als je dat ziet, snel overstappen en je kunt ervan profiteren! Zie je het niet? Jammer; Dat is het nadeel behorend bij bovenstaande voordeel!

Reageer