.

Beantwoord

Abonnement verloopt bijna, wat moet ik doen?

  • 24 April 2014
  • 3 reacties
  • 392 Bekeken

Badge
Hallo,

per 1-05 verloopt mijn abbonement. Wordt die automatisch verlengt of moet je dat zelf doen?
Als dat automatisch gaat kan ik mijn internetbundel dan wel tussendoor verhogen of niet?

groetjes marijke
icon

Beste antwoord door Groentjuh 25 April 2014, 08:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Na het aflopen van je jaarabonnement wordt je abonnment maandelijks opzegbaar met dezelfde tarieven, die je nu hebt. Je kon op mijn Simyo al elke maand je bundels aanpassen en dat blijft zo. Je moet een wijziging voor de 25ste van de maand doen om de wijziging de eerst van de volgende maand in te laten gaan en je kunt maar Ă©Ă©n keer per maand wijzigingen doorgeven.

Je krijgt de keuze om NOG een jaar af te sluiting, waarbij je bij de meeste bundels extra korting krijgt (Er is geen korting bij Simyo 100 of Simyo XXL).

Dus je hoeft niets te doen, want je abonnement loopt gewoon door met dezelfde voorwaarde. Je kunt en kan dan ook elke maand je bundels veranderen. Vanaf 1-05 kun je maandelijks opzeggen, tenzij je zelf met een jaar verlengt.

Is je vraag hiermee beantwoord?
Badge
dankje wel 🙂 ik weet genoeg
Badge +6
Hoi MarijkeS,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Wat fijn dat je Groentjuh je vraag al heeft kunnen beantwoorden, dankjewel daarvoor Groentjuh! 🙂

Reageer