.

Beantwoord

Abonnement verlengen met een jaar of niet?

  • 8 December 2014
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

Badge
Ik heb op dit moment nog een abbonement wat ik per maand kan opzeggen en zit er aan te denken om over een een tijdje over te stappen naar een jaar abbonement want dat scheelt toch weer, tenminste dat dacht ik ;)

Ik heb wat vragen:
1. Ik heb nu 120 min/sms + 200MB voor 9,99 per maand. De goedkoopste bundel nu per jaar is 100 min/sms+200MB voor 10 euro. Kortom ik schiet er niks mee op en ga er zelfs op achteruit als ik overstap?
2. Ik weet dat als ik toch binnen een jaar wil opzeggen ik moet afkopen maar hoe berekenen jullie dan hoeveel dat is als je ook per maand je bundels aan kan passen (toch?) nemen jullie dan het hoogste, gemiddelde of gaan jullie dan uit van de laatste aanpassing?

Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat ik eerder mijn abonnement op moet zeggen maar ik vind het wel belangrijk om te weten zodat ik weet waar ik aan toe ben.
icon

Beste antwoord door Ali 10 December 2014, 15:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je kunt het ook anders bekijken, niet dat het je vraag beantwoord.
Doe je verder helemaal niets, dan wordt je abbo maandelijks opzegbaar. Een stuk meer vrijheid..........blijheid. :D
toch?

Groet,
Friesian
Badge
Ja als het echt helemaal niks scheelt dan laat ik het gewoon zo zoals het nu is want inderdaad per maand kunnen opzeggen is wel zo prettig.
En tot nu toe was deze bundel altijd ruim voldoende omdat ik amper bel en steeds meer plekken gratis wifi hebben.

(Heb een sim only genomen i.vm. internet, dat ging veel te duur ging worden met prepaid)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Geisha,

Sorry voor het later antwoorden.

Ik heb je bericht verplaatst naar het 'Abonnementen' subforum, zo kan iedereen het antwoord makkelijk vinden.

Zoals Friesian het aangeeft, hoef je niets te doen om je huidige bundels en abonnementskosten te behouden. Stel je zegt het abonnement op dan kan het stop gezet worden met een maand opzegtermijn.

De afkoopkosten bestaan altijd uit de originele abonnementskosten waarmee je het contract bent begonnen.
Je betaalt dan in een keer voor de resterende maanden van je contract. Het verlagen van je bundel(s) heeft hier geen invloed op.

Weet je al wat je gaat doen?
Badge
Dat laat ik het gewoon zo zoals het nu is aangezien het qua kosten niks uitmaakt 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geisha,

Dat lijkt me in jouw geval ook inderdaad het beste 🙂 Je gaat er dan helemaal niets op achteruit!

Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum 🙂.

Reageer