.

Beantwoord

Abonnement opzeggen

  • 7 February 2014
  • 3 reacties
  • 517 Bekeken

Badge
Mijn abonnement loopt af op 22-05-2014. Ik wil niet verder met Simyo.
Moet ik dit abonnement opzeggen of gaat dit automatisch?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 February 2014, 08:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Mijn abonnement loopt af op 22-05-2014. Ik wil niet verder met Simyo.
Moet ik dit abonnement opzeggen of gaat dit automatisch?


Hoi Estherboezen,

Dat is niet fijn om te lezen dat je ons wilt verlaten 😞. Wanneer je eerder wilt opzeggen kan dit alleen middels een afkoopsom te betalen. Mocht je het willen opzeggen en willen weten wat het bedrag van de afkoopsom zal zijn dan verneem ik dit van je.
Reputatie 7
Badge +9
Ligt eraan wat jij wil.
Stel je doet niets, dan wordt je abonnement maandelijks opzegbaar. Het blijft hetzelfde tarief en dezelfde bundel, echter kan je elke maand opzeggen.
Als je die datum weg wil kun je dat hier met je klantenservice bespreken of per 1-06 het abonnement zelf beëindigen. Dan ben je wel je nummer kwijt.
Als je jouw nummer wilt meenemen, dan geeft je bij de aanvraag van je nieuwe abonnement op wanneer je jaarabonnement hier afloopt en dan gaat het opzeggen hier als het goed gaat automagisch.
Badge +8
Mijn abonnement loopt af op 22-05-2014. Ik wil niet verder met Simyo.
Moet ik dit abonnement opzeggen of gaat dit automatisch?


Hoi estherboezen,

Groentjuh's antwoord is al heel volledig. :)
Belangrijkste is dat als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider, dat je dan NIET zelf opzegt. Een aanvraag nummerbehoud bij je nieuwe provider zorgt er dan voor dat je abonnement bij ons afloopt.
Mag ik nog informeren naar de reden waarom je niet met ons verder wilt?

groetjes, Charlene

Reageer