.

Beantwoord

Abonnement loopt niet?!

  • 3 February 2024
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Ik had een abonnement genomen bij Simyo. na dat ik de simkaart heb geactiveerd. Denk ik natuurlijk dat ik dan meteen de 4g kan gebruiken, maar nee hoor ik gebruik mijn 4g en daarna kijk ik in de app staat er dat ik, 61 euro er over ben!!? Wat!! dacht ik, en ik zag mijn abonnement gewoon in de app maar, ik kreeg geen sms dat ik buiten de bundel aan het verbruiken was. Dus wat nu Simyo?! Waarom kan ik mijn simkaart activeren als mijn abonnement blijkbaar nog niet actief is.

icon

Beste antwoord door Seren 5 February 2024, 15:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Even wachten tot maandag dan is de moderator van Simyo er weer.

Reputatie 7
Badge +9

Indien je nummerbehoud hebt, dan worden de bundels zelf pas actief zodra nummerbehoud is uitgevoerd.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pim192,

Bedankt voor je bericht. Het lijkt er op dat je gebruik hebt gemaakt van de simkaart voordat je nummerbehoud en bundels zijn ingegaan waardoor je nu dus buiten bundel kosten hebt gemaakt. Als het goed is ben je hier ook over geïnformeerd per e-mail. Heb je die mail toevallig gezien?

Ik snap dat dit niet lekker binnenkomen is dus ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? 

Thanks voor jullie reacties @Groentjuh en @RobbyTown!

Groetjes,
Seren

Reageer