.

Beantwoord

Aansluitkosten voor een vierde abonnement, is dat nodig?

  • 21 November 2015
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Ik zou graag nog een abonnement willen afsluiten voor mijn jongste dochter. Bijna 12 en krijgt nu haar eerste smartphone.
Nu heb ik er al 2 op mijn naam en 1 op naam van mijn vrouw. Dus 3 abonnementen in totaal. ( zo goed bevalt SIMYO)
Moet ik nu echt voor abonnement nr. 4 weer afsluitkosten of afministratie kosten betalen?
Of krijg ik een mazzeltje.

Ik hoef alleen maar een nieuwe simkaart met nieuw nummer.
100belminuten en 500Mb data.

Mvg K. Ridderbos
icon

Beste antwoord door Angela 23 November 2015, 15:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Persoonlijk vind ik een abbo voor iemand die nog maar 11 jaar jong is geen goede combinatie.
Ik zou persoonlijk voor de jongedame eerder prepaid kiezen.
En dan MB uitsluitend via Wi-Fi.
Mijn mening, mijn gedachte.
Badge +1
Bedankt Friesian, goed punt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zoobab,

Yes! Abonnement nummer 4 🙂 Fijn dat jullie allemaal zo tevreden zijn met Simyo.

Dat je iets minder blij wordt van de aansluitkosten kan ik begrijpen. Ik verwacht dat er in jullie huishouden in ieder geval 1 Sim Only abonnement aanwezig is. Laat deze persoon dan snel een shop aanmaken via onze VriendenDeal. Zo krijgt niet alleen jouw dochter €10 korting op haar eerste factuur maar ook de persoon van wie de shop is. Zo krijg je in totaal dus €20 korting. Hiermee vallen de aansluitkosten helemaal weg 😉 Goed idee?

Buiten dat, is het wellicht ook een idee om te overwegen of een Prepaid simkaart misschien een betere start is. Maak een lijstje met de voor en tegens van een Sim Only en van een Prepaid. Zo kun je het beste je keuze maken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Friesian, bedankt voor het delen van je mening 🙂 Dit is geen gek idee!

Groetjes,
Angela
Badge +1
Bedankt Angela,
Heb inmiddels een shop aangemaakt.
We zijn nog aan het afwegen of het een abonnement word of een prepaid.
Gr. Koen
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan Koen! Goed dat jullie een shop aangemaakt hebben :)

Het is zeker goed om hier even over na te denken. Zoals gezegd, misschien een lijstje maken met de voordelen en nadelen van beide mogelijkheden. Ik ben van nature enorm nieuwsgierig 😉 Laat je me weten wat het geworden is?

Groetjes,
Angela

Reageer