.

Beantwoord

Aanschaf nieuwe telefoon met abo en beeindigen abonnement Simyo. Kan dat?

  • 29 March 2016
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
Ik wil een nieuwe telefoon aanschaffen met abonnement, maar mijn abo bij simyo loopt pas 1 december af. Hoe kan ik mijn nummer behouden en mijn abo bij simyo beeindigen?
icon

Beste antwoord door Tiury 30 March 2016, 12:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi borduurson, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je wilt overstappen naar een andere provider voor een nieuwe telefoon. Ik zie inderdaad dat je nog een contract met ons hebt, dus het nummer zou tot 1 december bij ons in dienst moeten zijn. Wil je toch direct overstappen, dan kun je een afkoopvoorstel ontvangen van ons Backoffice team. We brengen dan de resterende abonnementskosten, keer het aantal maanden, op één factuur in rekening.

Wil je dit? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@simyo.nl met dit verzoek 🙂.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?

Groetjes, Tiury
Badge
Ok. Ik zag dat het ook mogelijk was om bij de telefoon die ik op het oog heb, een abo bij Simyo te nemen, Ik neem aan dat ik dan geen afkoopsom hoef te betalen? Jullie bieden jammer genoeg deze telefoon niet zelf aan in de shop.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi borduurson,

Ah, ik begrijp wat je bedoelt!

Helaas kun je via een externe verkoper je abonnement niet verlengen. In dat geval sluit je dus een nieuw Simyo Abonnement af met nieuw nummer. Als je jouw nummer van het huidige abonnement wilt meenemen, zullen we alsnog een afkoopsom moeten berekenen. Dit abonnement moet immers opgezegd worden om jouw nummer over te kunnen nemen 😞

Helaas heb ik hier geen andere oplossing voor. Je kunt eventueel kijken of je voordelig uit bent als je de telefoon los aanschaft.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer