.

Beantwoord

aanpassen belbundel lukt niet

  • 26 February 2014
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
hallo,

Ik probeer steeds mijn belbundel van 200 belminuten naar 100 belminuten te krijgen. Ik druk via mijn simyo op het incoontje (ik zie dan wel staan dat het per 1 maart ingaat) en dan zegt ie: aanpassen. Als ik verder klik krijg ik telkens de melding: Oeps, het kan niet weergegeven worden.

Volgens Syimyo moet ik het na 1 maart nog maar eens proberen. Ik ben echter nu op tijd en wil het per maart in laten gaan.

Ik wil het graag aangepast hebben om ik telkens minder gebruik. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Dries 28 February 2014, 10:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi esth,

Leuk dat je op ons forum reageert, welkom :)

Je kunt bij Simyo maandelijks je bundels wijzigen. Onze bundels lopen van de eerste tot de laatste kalenderdag. Om een bundelwijziging op tijd in te laten gaan op de eerste dag van de nieuwe maand, moeten wij dat op tijd doorgegeven krijgen van onze klanten. Wij hanteren een periode van 4 dagen voor de laatste kalenderdag. Als je in die laatste dagen van de maand een wijziging probeert door te geven, krijg je inderdaad een foutmelding.

Het is voor ons nu niet meer mogelijk om je bundelwijziging door te voeren. Je zult moeten wachten tot 01-03-2014. Je wijziging is dan op 01-04-2014 van kracht.

Zou je willen laten weten of het morgen is gelukt om je bundelwijziging aan ons door te geven?

Reageer