.

Beantwoord

1000 mb internetbundel niet te zien. Hoe komt dat?


Beste Simyo,

Ik heb onlangs een sms gekregen dat er 1000mb aan mijn internetbundel is toegevoegd. Nu heb ik echter als ik kijk op mijnsimyo, geen internet. Hoe krijg ik toegang tot deze toegezegde 1000mb?

Met vriendelijke groet,

Max Koppers
icon

Beste antwoord door Tiury 10 May 2016, 12:21

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi MaxKoppers,

Jeetje, ik zie dat er iets behoorlijk mis is gegaan. Je hebt deze e-mail en sms gekregen op basis van een Sim Only. Helaas ben je overgestapt naar een Simyo Prepaid, dus je had deze helemaal niet moeten ontvangen. Omdat ik het vervelend voor je vind, stel ik voor om je toch een gratis MB bundel te geven, maar dan voor Simyo Prepaid. Als je dit een goed idee vindt, dan kun je deze MB bundel zelf activeren op Mijn Simyo. Ik vergoed de kosten dan zelf voor je. Vind je dat een mooie oplossing?

Groetjes, Tiury
Beste Tiury,

Dankje voor het begrip. Hoe gaat dit vergoeden dan precies?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MaxKoppers,

Ja, zoiets lijkt me toch wel zo eerlijk. We willen je niet blij maken met een dooie mus 😉. Je kunt zelf een internetbundel activeren via Mijn Simyo. De grootste in dit geval is 250 MB voor € 7,-. Als je even een seintje geeft als je deze bundel aan hebt gezet, dan zet ik weer € 7,- aan beltegoed op jouw aansluiting 🙂.

Groetjes, Tiury
Heel fijn! Ik heb een bundel voor 7 euro aangeschaft zojuist. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MaxKoppers,

De kosten staan weer op je beltegoed 🙂. Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes, Tiury
Nee hoor, geen vragen verder. Dankjewel!
Reputatie 6
Badge +10
Goed om te horen, MaxKoppers!

Mocht er toch nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury
Dit probleem heb ik helaas ook. Kreeg een email en sms dat ik 1000mb gratis kreeg omdat ik wéér een jaar klant ben en nu heb ik geen toegang tot die gratis mb's, mogelijk omdat ik prepaid heb. Is hier iets aan te doen? Gr, Elise
Reputatie 5
Badge +8
Hoi EliseDees,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent! Ik zie dat jouw e-mailadres is gekoppeld aan twee Simyo aansluitingen. Een Prepaid en een Sim Only aansluiting. Je hebt een e-mail van ons ontvangen, omdat we 1000 MB hebben toegevoegd aan je Sim Only abonnement :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Dit account is helaas niet van mij, maar van een ander familielid. Maar bedankt voor het uitleggen!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi EliseDees,

Graag gedaan! Jammer dat het niet voor jezelf is, maar hopelijk heeft je familielid veel plezier van de extra MB's.

Fijn weekend!

Groetjes,
Sean

Reageer