Al een aardig poosje ben ik een erg tevreden klant bij jullie. Toch liep ik afgelopen weken tegen iets aan waar ik minder blij van werd en waarvan ik hoop dat dit een stukje service wordt wat jullie in de toekomst aan kunnen bieden.
Na mijn verhuizing bleek door een foute installatie dat ik een poos geen internet zou hebben thuis. Vervelend. Eigenlijk de enige oplossing was om zo nu en dan een wifi-hotspot van mijn telefoon te maken omdat ik soms toch écht even op mijn laptop aan de slag moet. Omdat ik al voelde aankomen dat dit niet ging lukken binnen mijn bestaande bundel zocht ik naar de mogelijkheid om eenmalig exta MB's bij te kopen en naar de prijs van exta MB's daarbuiten. De hoogte van die laatste was even schrikken, het ontbreken van het eerste ook. Ik ben mij ervan bewust dat ik per maand van bundel kan switchen, één van de redenen waarom ik voor Simyo gekozen heb. Helaas vond dit plaats halverwege de maand, waardoor er niks anders op zat dan voor een (hele) hoge rekening te kiezen.
Uit ellende heb ik die pijn maar genomen en uiteindelijk bij een andere provider een prepaid-sim aangeschaft die mij wél de mogelijkheid gaf om tijdelijk tegen een redelijke prijs extra te internetten. Laten we eerlijk zijn, dat is toch jammer?
Ik hoop dat jullie overwegen om incidentieel hoger internetgebruik beter betaalbaar te maken.
groet,
een verder tevreden klant.
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie