.

Beantwoord

Probleem profiel bekijken

  • 21 August 2023
  • 15 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Als ik nu op mijn profiel klik om mijn voorgaande reacties of topics te bekijken, krijg ik een leeg vak te zien. Dus kan ik nu niet naar mijn reacties en topics gaan.

Ben ik nou de enige of hebben jullie dit ook?

icon

Beste antwoord door Seren 22 August 2023, 12:39

Bekijk originele reactie

15 reacties

Klopt, signaleer dat ook op mijn telefoon. Kijk jij op de telefoon of computer? Compleet profiel geeft een leeg vak.

 

Reputatie 5
Badge +3

Klopt, signaleer dat ook op mijn telefoon. Kijk jij op de telefoon of computer? Compleet profiel geeft een leeg vak.

Ik kijk op de pc. Maar ik zie nu dat op mijn mobiel hetzelfde gebeurt.

Dan zit het probleem bij Simyo.

@moderator, KPN no problems.

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie ook wel wat stylingsprobleempjes… Witte tekst op en witte achtergrond zoals in dit menuutje?

Waarschijnlijk de foute huidige situatie
Waarschijnlijk goede, maar niet huidige situatie

 

Wat mij ook opvalt is dat de woorden onder community veel donkerder zijn.

 

ik kan sinds gisteren o.a. niet meer uitloggen e.d. krijg een lege pop-up te zien. Lastig, nu blijf ik verplicht ingelogd op mijn pc, niet wenselijk en onveilig.

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik zie ook wel wat stylingsprobleempjes… Witte tekst op en witte achtergrond zoals in dit menuutje?

Ah, natuurlijk. Het is een wit, leeg vak maar dat komt omdat de letters wit zijn.

@JanD Als je alles selecteert in dat witte (ogenschijnlijk lege) vak worden de woorden zichtbaar, en kun je dus toch uitloggen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Katana, @Groentjuh, @Friesian en @JanD,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien is ons forum gerebrand. Waarschijnlijk hebben onze designers dit over het hoofd gezien 😅. Thanks voor het melden in ieder geval! Ik heb het gelijk doorgezet naar mijn collega's van de desbetreffende afdeling. Het wordt hopelijk zo snel mogelijk opgelost. 

Nogmaals bedankt voor jullie alertheid. Mochten jullie de komende dagen nog iets tegen komen laat het dan gerust weten. Dan zorg ik ervoor dat dit wordt gefixt!

Groetjes,
Seren

Hallo @Seren kun je ook aangeven wat er veranderd is binnen het forum?

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Seren kun je ook aangeven wat er veranderd is binnen het forum?

Het forum is aangepast aan de nieuwe huisstyle van de website. Eerder was Simyo vooral oranje, wit met (licht-)blauw en nu is het oranje, wit en diep violet. (Ja, die kleur moest ik even opzoeken 😆)

Volgens mij is er een tikkeltje te weinig zonnebrandcrème gebruikt.😅

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD

Ja dat kan ik zeker 😊. Zoals @Groentjuh al heeft aangegeven hebben wij een tijdje geleden onze huisstijl aangepast op onze website. Onze designers hebben deze de huisstijl ook toegepast op ons forum. Het grootste verschil wat je misschien al hebt gemerkt zijn de nieuwe kleuren en headers! 

Groetjes,
Seren

Ik heb inmiddels nu weer alles in zicht via de klik op mijn gebruikersnaam. Probleem lijkt te zijn opgelost.

Thanks @Simyo !

Reputatie 5
Badge +3

Yes, fijn weer zo!

Reputatie 7
Badge +6

Yes, het is inmiddels opgelost! 😉

Reageer