Skip to main content
antwoord

Notificaties slecht leesbaar

• June 4, 2025
  • 13 reacties
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

Zijn ietwat slecht leesbaar zo..

Beste antwoord door Seren

Hi ​@XTF,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit aankaart. Ik heb hier enige tijd geleden een supportticket voor ingediend bij Gainsight. De laatste update was dat ze het nog aan het onderzoeken zijn. Ik zal er vandaag opnieuw achteraan gaan. Zodra ik meer weet laat ik dat hier weten. Mijn excuses voor het ongemak!

Groet,
Seren

13 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 4, 2025

Is mij ook opgevallen en ik kan toch echt goed zien. ​@XTF 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • June 5, 2025

Hi ​@XTF,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit aankaart. Ik heb hier enige tijd geleden een supportticket voor ingediend bij Gainsight. De laatste update was dat ze het nog aan het onderzoeken zijn. Ik zal er vandaag opnieuw achteraan gaan. Zodra ik meer weet laat ik dat hier weten. Mijn excuses voor het ongemak!

Groet,
Seren

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • June 5, 2025

Hi ​@XTF,

Ik heb hier enige tijd geleden een supportticket voor ingediend bij Gainsight. De laatste update was dat ze het nog aan het onderzoeken zijn.

Ja, dat was hier zo'n 4 maanden terug.

JanD
  • Forum Expert
  • June 5, 2025

Hi ​@XTF,

Ik heb hier enige tijd geleden een supportticket voor ingediend bij Gainsight. De laatste update was dat ze het nog aan het onderzoeken zijn.

Als ik ‘hier’ aanklik kom ik op een pagina die verboden is voor mij. ​@Groentjuh 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 5, 2025

Hi ​@XTF,

Als ik ‘hier’ aanklik kom ik op een pagina die verboden is voor mij. ​@Groentjuh 

Jeetje, het is inderdaad alweer 4 maanden geleden… 😥

Ik heb meteen wat lijntjes uitgezet en navraag gedaan. Hopelijk kan ik hier snel op terugkomen. ​@Groentjuh

En het kan inderdaad kloppen dat je deze melding krijgt, ​@JanD.  Dit is namelijk een besloten gedeelte bedoeld voor de Forum Experts. Ik ga er vanuit dat ​@Groentjuh dit per ongeluk heeft gelinkt, geen probleem natuurlijk! ;)

JanD
  • Forum Expert
  • June 5, 2025

Hoe kan ik forum expert worden ​@Seren ?

Of is dat net zoiets als super users, dat ik nu bij KPN ben?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 5, 2025

Of is dat net zoiets sls super users, dat ik nu bij KPN ben?

Ik zal je even een privébericht sturen ​@JanD.

Friesian
  • Forum Expert
  • June 5, 2025

Hier heb ik ook dezelfde vraag ​@Seren .

Voor mij is soms een leesbril best wel handig. 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 6, 2025

Als het goed is moeten de notificaties weer goed leesbaar zijn! ​@XTF, ​@Groentjuh, ​@JanD, ​@Friesian

JanD
  • Forum Expert
  • June 6, 2025

Geweldig, je mag blijven ​@Seren 😎

Friesian
  • Forum Expert
  • June 6, 2025

Als het goed is moeten de notificaties weer goed leesbaar zijn! ​@XTF, ​@Groentjuh, ​@JanD, ​@Friesian

Perfect! 

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • June 6, 2025

Ze zijn inderdaad leesbaar!

Wel raar dat het knopje "Start een topic”, ook van witte tekst naar zwart is gegaan, maar gelukkig is zowel wit als zwart leesbaar op oranje achtergrond. (Alleen op sommige pagina’s, zoals in dit topic. Niet op home)

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 6, 2025

Ze zijn inderdaad leesbaar!

Wel raar dat het knopje "Start een topic”, ook van witte tekst naar zwart is gegaan, maar gelukkig is zowel wit als zwart leesbaar op oranje achtergrond. (Alleen op sommige pagina’s, zoals in dit topic. Niet op home)

Klopt inderdaad! Het support team gaf aan dat er een regel in de code stond die ervoor zorgde dat de tekst wit werd weergegeven. Op hun advies heb ik daarom de kleurinstelling (de color-eigenschap) aangepast in het script, waardoor de tekst nu zwart wordt weergegeven. Volgende week kijk ik hier samen met het support team nog even verder naar om het netjes op te lossen. Hopelijk is de tekst dan straks weer gewoon wit. :)