Skip to main content
antwoord

Mijn account blokkeerd

  • October 30, 2025
  • 6 reacties
  • 19 Bekeken

Mijn account is geblokkeerd. Ik kan niet belle

Beste antwoord door Tessanne

Hi ​@Berna,

 

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

 

Ik heb direct je aansluiting laten deblokkeren. Mocht dit in de toekomst nog een keer gebeuren en je wacht op het deblokkeren van de aansluiting, dan kan je inderdaad meteen contact met ons opnemen en dan kunnen we de aansluiting handmatig deblokkeren. :)

 

Bedankt ​@Friesian!

 

Groetjes, 

Tessanne 

6 reacties

  • auteur
  • Beginner
  • October 30, 2025

Openstaande factuur betaald


  • auteur
  • Beginner
  • October 30, 2025

Al een week geleden. Eigenlijk.


Friesian
  • Forum Expert
  • October 30, 2025

Hoi ​@Berna 

Je kunt via je telefoon nog altijd met de klantenservice bellen via het nummer 1200. Dan kunnen ze je heel snel helpen. En bijvoorbeeld via WhatsApp kun je de klantenservice ook bereiken. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

En ter informatie,, rechtsonder in het tekstvak kun je via 3 puntjes, bewerken binnen een uur na plaatsing reactie nog een correctie, aanvulling doen. 


Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 30, 2025

Hi ​@Berna,

 

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

 

Ik heb direct je aansluiting laten deblokkeren. Mocht dit in de toekomst nog een keer gebeuren en je wacht op het deblokkeren van de aansluiting, dan kan je inderdaad meteen contact met ons opnemen en dan kunnen we de aansluiting handmatig deblokkeren. :)

 

Bedankt ​@Friesian!

 

Groetjes, 

Tessanne 


Friesian
  • Forum Expert
  • October 30, 2025

Een kleine aanvulling op ​@Tessanne .

Start voor de zekerheid even je telefoon opnieuw op dan wordt het altijd goed verwerkt. 


Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 30, 2025

@Friesian Je hebt helemaal gelijk! Dankjewel :)