.

Beantwoord

Krijg geen notificatiemails meer van sommige topics. Hoe komt dit?

  • 13 August 2023
  • 13 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Ik krijg op dit moment geen notificatiemails meer over sommige topics die ik volg. Wat gaat er mis?

icon

Beste antwoord door Seren 17 August 2023, 15:44

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Katana,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen notificatiemails meer ontvangt van sommige topics. Kun je wellicht een aantal topics doorsturen waar dit voorkomt? Ik zal dit dan voorleggen bij InSided en hier op terug komen wanneer ik meer weet. 

Groetjes,
Seren 

Hoi @Katana,

Ik zal dit dan voorleggen bij InSided en hier op terug komen wanneer ik meer weet. 

Groetjes,
Seren 

Hoi @Seren 

Ik wens je heul errug veul suuk 6 maar denk dat je meer kans maakt bij Gainsight.😉😀

Reputatie 5
Badge +3

@Seren Ik zal je zeker de voorbeelden doorsturen als ik het weer tegenkom. Echter, vanmorgen zijn er bijzonder weinig berichten gepost dus heb het vandaag nog niet kunnen constateren. Ik hou het in de gaten en geef het door als ik het weer zie.

Misschien niet onbelangrijk om te weten: Ook op het forum van KPN doet zich al een paar dagen hetzelfde probleem voor.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Katana,

Ik zal dit dan voorleggen bij InSided en hier op terug komen wanneer ik meer weet. 

Groetjes,
Seren 

Hoi @Seren 

Ik wens je heul errug veul suuk 6 maar denk dat je meer kans maakt bij Gainsight.😉😀

Nou @Friesian, heeft misschien iets te maken met merknaam en leveranciernaam o.i.d. Ook bij KPN hebben ze het over InSided, terwijl ik ook op dat forum Gainsight zie.

@Katana  ook het plaatsen van mijn reactie gaf vertraging, leek niet door te komen, bleef in processing steken. Na opnieuw verversen pagina (Firefox, mobiel) lukte het.

Reputatie 5
Badge +3

Nou @Friesian, heeft misschien iets te maken met merknaam en leveranciernaam o.i.d. Ook bij KPN hebben ze het over InSided, terwijl ik ook op dat forum Gainsight zie.

Blijkbaar is Gainsight de nieuwe naam: https://www.insided.com/

Grappig @Katana

Insided, de forumbouwer is overgenomen door de buitenlandse firma al geruime tijd geleden.👍🙂

https://www.insided.com/blog/gainsight-completes-acquisition-of-insided/

*Edit*

Wat eerst was onderaan Powered by Insided is nu Powered by Gainsight. Meerdere providers hebben lange tijd al Insided gehad als forumbouwer.

Reputatie 5
Badge +3

@Katana  ook het plaatsen van mijn reactie gaf vertraging, leek niet door te komen, bleef in processing steken. Na opnieuw verversen pagina (Firefox, mobiel) lukte het.

Ook met dit verschijnsel hebben ze op het kpn-forum last.  @Seren 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Katana,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen notificatiemails meer ontvangt van sommige topics. Kun je wellicht een aantal topics doorsturen waar dit voorkomt? Ik zal dit dan voorleggen bij InSided en hier op terug komen wanneer ik meer weet. 

Groetjes,
Seren 

@Seren Heb het gemerkt bij de volgende 2 topics:

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/hoe-kan-ik-gebruik-maken-van-de-huidige-actiebundels-46855

https://forum.simyo.nl/factuur-en-betalen-65/hoog-verbruik-maar-ik-was-thuis-waar-ik-wifi-heb-46848

Reputatie 5
Badge +3

En nog een (waarin jijzelf een bericht postte 😁):

https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-134/bo-dat-zit-namelijk-zo-44863

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Seren 

Ik wens je heul errug veul suuk 6 maar denk dat je meer kans maakt bij Gainsight.😉😀

 

Grappig @Katana

Insided, de forumbouwer is overgenomen door de buitenlandse firma al geruime tijd geleden.👍🙂

https://www.insided.com/blog/gainsight-completes-acquisition-of-insided/

*Edit*

Wat eerst was onderaan Powered by Insided is nu Powered by Gainsight. Meerdere providers hebben lange tijd al Insided gehad als forumbouwer.

Hoi @Friesian

Haha je hebt inderdaad gelijk. InSided is een tijd geleden overgenomen door Gainsight. Het is een gewoonte dat ik nog steeds InSided zeg 😊.

Groetjes,
Seren​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Katana,

Bedankt voor het doorsturen van voorbeeld topics! Ik zal dit meenemen in mijn mail naar InSided (Gainsight). Het is ook goed om te weten dat dit probleem zich voordoet op het KPN forum. Wellicht zijn ze al op de hoogte van dit probleem en misschien al bezig met een fix. Ik zal terug komen op dit topic als ik meer info heb! 


Groetjes,
​​​​​​​Seren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Katana (en de rest), 

Ik heb inmiddels een update van InSided. Zij geven aan dat ze afgelopen weekend (van 11 tot en met 14 augustus) issues hadden met het platform waardoor je hoogstwaarschijnlijk geen mails hebt ontvangen. Ze hebben de logs nagelopen en zien inderdaad dat er geen mails zijn verstuurt in boven genoemde periode met de voorbeelden die je hebt aangeleverd. Het klopt trouwens dat de KPN community ook dezelfde issues had. Mijn contact persoon van InSided geeft aan dat dit issue inmiddels verholpen moet zijn maar vraagt wel of we dit in de gaten kunnen houden. Ik wil jullie daarom vragen om in dit topic te laten weten of jullie nog steeds geen notificatie mails ontvangen, mocht dit het geval zijn zal ik dit zo snel mogelijk doorgeven aan mijn contact persoon. Hij zal dit dan met hoge prioriteit verder laten onderzoeken (en oplossen).

Nogmaals wil ik jullie enorm bedanken voor de heads-up! 

Groetjes,
Seren

Reageer