Goedemorgen,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:
Ik kreeg laatst een smsje van Simyo, dat mijn simkaart is geblokkeerd gezien hoge kosten in korte tijd...
Na inloggen in de app zie ik dat ik ruim €100 boven mijn bundel uitkomt. Wat een schrik! Helemaal in deze dure tijden. Ik was gewoon in mijn eigen huis waar ik altijd op de wifi zit... op jullie forum lees ik dat het kan dat de telefoon kiest voor het meest stabiele netwerk?
Inmiddels is mijn simkaart al gedeblokkeerd want de nieuwe maand is reeds ingegaan. Ook heb ik de functie internetten uit in Nederland ontdekt in de app. Super handig, maar had gewild dat ik dit eerder wist.
Is het misschien op te lossen? Het was uiteraard niet mijn intentie om 0.15 cent per mb te betalen. Ik ben juist altijd zo tevreden met mijn lage abonnementskosten. :)
Ik hoop dat jullie iets aan coulance willen tonen.
Met vriendelijke groet,
Marjolein Klok