Ik probeer al dagen klantenservice te pakken te krijgen. Telefonisch via diverse nummers krijg je te horen dar het druk is en tot tien minuten niemand aan de lijn. Ook op E-mail word niet gereageerd.
Het probleem is dat als ik zelf bel ik niet te horen ben voor de andere partij maar als ik gebeld word wel. Dus het lijkt mij een verbindingsprobleem.
Bladzijde 2 / 2
Absoluut niet te spreken over bereikbaarheid van Simyo.
Wat verstaat Simyo eigenlijk onder Klantenservice ?  Ben nu al 2 dagen bezig om iemand te pakken te krijgen......
Telefonisch krijg je te horen dat het "druk" is en word er dus niet opgenomen en op het forum word ook al niet gereageerd....
Aan  "onze excuses voor het ongemak" heb ik niks.....
Hoeveel medewerkers hebben jullie eigenlijk ? Eénen......
Wat verstaat Simyo eigenlijk onder Klantenservice ?  Ben nu al 2 dagen bezig om iemand te pakken te krijgen......
Telefonisch krijg je te horen dat het "druk" is en word er dus niet opgenomen en op het forum word ook al niet gereageerd....
Aan  "onze excuses voor het ongemak" heb ik niks.....
Hoeveel medewerkers hebben jullie eigenlijk ? Eénen......
Beste H.F.Sch,
Het klopt dat de klantenservice op woendag niet te bereiken was. Dit probleem is opgelost.
Heb m'n prepay per 01-08 opgezegd dit valt niet meer ongedaan te maken stond er nog , maar de telefoon doet het nog steeds heb geen bericht ontvangen dat ik heb opgezegd en de klanten service is niet te berijken niet telefonisch en ook de tabbladen werken niet .dit is dus ook de hoofd reden dat ik geen simyo meer wil als je een vraag hebt kun je barsten dat lijkt het motto van simyoÂ
er staat ook dat klantenservice weer berijkbaar is nou dat is niet waar binnen 2 sec krijgje gesprek beeindigd
Heb m'n prepay per 01-08 opgezegd dit valt niet meer ongedaan te maken stond er nog , maar de telefoon doet het nog steeds heb geen bericht ontvangen dat ik heb opgezegd en de klanten service is niet te berijken niet telefonisch en ook de tabbladen werken niet .dit is dus ook de hoofd reden dat ik geen simyo meer wil als je een vraag hebt kun je barsten dat lijkt het motto van simyoÂ
ik probeer al e hele ochtend klantenservice te bereiken maar dat is niet mogelijk tot nu toe
Welkom op het forum Paraj,
Volgens onze gegevens heb je contact gehad met de klantenservice om aan te geven dat je de bestelling wilde annuleren. Mijn collega heeft de simkaart daarom geblokkeerd. Uit je bericht kan ik opmaken dat je de simkaart toch wilt gaan gebruiken. We hebben de simkaart daarom weer geactiveerd. Overigens hopen we het probleem m.b.t. de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice zo spoedig mogelijk te hebben opgelost.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je contact gehad met de klantenservice om aan te geven dat je de bestelling wilde annuleren. Mijn collega heeft de simkaart daarom geblokkeerd. Uit je bericht kan ik opmaken dat je de simkaart toch wilt gaan gebruiken. We hebben de simkaart daarom weer geactiveerd. Overigens hopen we het probleem m.b.t. de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice zo spoedig mogelijk te hebben opgelost.
Groetjes,
Alex
Ik probeer nu al een hele week contact te krijgen over mijn oude telefoonnummer wat op dinsdag geporteerd zou worden en nu dus inderdaad mijn inlognummer is voor simyo, maar het werkt niet. Ik ben onbereikbaar en dat kost mij elke dag geld. Ik kan ook geen overboekingen maken bij mijn bank. Dit moet nu zo snel mogelijk verholpen worden.
Jullie moeten dit nummer verbinden met mijn simkaart. Jullie kunnen mij niet eens terugbellen. Kijk in de emails voor mijn huistelefoonnummer en bel mij terug. Ik vind het belachelijk dat jullie als telefoonbedrijf een hele week nodig hebben om je telefoonnet aan te passen, zonder dat jullie bereikbaar zijn.
Jullie moeten dit nummer verbinden met mijn simkaart. Jullie kunnen mij niet eens terugbellen. Kijk in de emails voor mijn huistelefoonnummer en bel mij terug. Ik vind het belachelijk dat jullie als telefoonbedrijf een hele week nodig hebben om je telefoonnet aan te passen, zonder dat jullie bereikbaar zijn.
Hi Peter Muller,
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.
Er zullen vast mede LG gebruikers zijn die hier iets aan hebben.
Groet,
Bibi
Bedankt voor het plaatsen van je bericht.
Er zullen vast mede LG gebruikers zijn die hier iets aan hebben.
Groet,
Bibi
Ik heb een LG type BL20. Ik ging gewoon naar de site, typte het typenummer in en bij de gegevens over de telefoon stond ook dat er een update beschikbaar was. Er werd ook geadviceerd eerst een back-up van je gegevens op de telefoon te maken (niet nodig gehad). Daarna moet je dan een updateprogamma op je computer instaleren, dan op de updateknop van de LG-site klikken en het updateprogramma gaat dan controleren of je de juiste telefoon hebt voor de update. Zo ja dan duurt het minstens een half uurtje dan staat de update erop!
Hi Peter Muller,
Goed te horen dat het weer werkt.
Zou je mij kunnen laten weten wat voor toestel je gebruikt zodat ik hier een nieuwe topic van kan maken?
Groet,
Bibi
Goed te horen dat het weer werkt.
Zou je mij kunnen laten weten wat voor toestel je gebruikt zodat ik hier een nieuwe topic van kan maken?
Groet,
Bibi
Nog even een update.
ik ben naar de site van LG geweest en er was een update voor mijn telefoon beschikbaar, die heb ik geinstaleerd en hij werkt weer!
ik ben naar de site van LG geweest en er was een update voor mijn telefoon beschikbaar, die heb ik geinstaleerd en hij werkt weer!
Ben vandaag gebeld door de klantenservice en Simyo heeft een reset op mijn lijn uitgevoerd. Het mocht echter niet baten. Ik kreeg het advies om mijn simkaart in een andere telefoon tew proberen en......inderdaad dan is er geen probleem. En zijn simkaart in de mijne vertoonde hetzelfde probleem.
Zit dus toch in het toestel. Vanavond in de telefoonwinkel hadden ze nog nooit van zo'n storing gehoord maar het was wel te repareren volgens hun, Maar dat is gezien de leeftijd niet meer de moeite, denk ik. Dus een nieuwe komt eraan.
Dus beste simyoanen, In ieder geval bedankt voor de moeite!
Zit dus toch in het toestel. Vanavond in de telefoonwinkel hadden ze nog nooit van zo'n storing gehoord maar het was wel te repareren volgens hun, Maar dat is gezien de leeftijd niet meer de moeite, denk ik. Dus een nieuwe komt eraan.
Dus beste simyoanen, In ieder geval bedankt voor de moeite!
Hi Queenie,
Welkom op het forum.
Het is inderdaad drukker dan normaal, als je aan de lijn blijft wordt je echter wel met de klantenservice doorverbonden.
Een medewerker van de klantenservice neemt zo contact met je op.
Groet,
Bibi
Welkom op het forum.
Het is inderdaad drukker dan normaal, als je aan de lijn blijft wordt je echter wel met de klantenservice doorverbonden.
Een medewerker van de klantenservice neemt zo contact met je op.
Groet,
Bibi
Ik ben ook al dagen aan het proberen om simyo te bereiken maar steeds hetzelfde bandje het is druk probeer het later nog een keer. Tot op heden niet te pakken gekregen.
dat is nog niks ik heb 2 keer gebeld,
1 keer 30 minuten en 1 keer 20 minuten in de wacht gestaan!
komop jongens probeer hier wat aan te veranderen aub.
1 keer 30 minuten en 1 keer 20 minuten in de wacht gestaan!
komop jongens probeer hier wat aan te veranderen aub.
Hi Peter Muller,
Welkom op het forum.
Het is inderdaad heel druk geweest de afgelopen week.
Je wordt vandaag door een van de medewerkers van de klantenservice terug gebeld.
Excuses voor het ongemak.
Groet,
Bibi
Welkom op het forum.
Het is inderdaad heel druk geweest de afgelopen week.
Je wordt vandaag door een van de medewerkers van de klantenservice terug gebeld.
Excuses voor het ongemak.
Groet,
Bibi
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.