.

Ik snap het niet..

  • 31 August 2023
  • 26 reacties
  • 707 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Friesian, @RicoK, @Groentjuh en @abj,

Wederom bedankt voor jullie mening. Voor mijn gevoel ben ik in mijn reactie op jullie heel duidelijk geweest over alle punten die jullie hebben aangekaart. Nogmaals kan ik niet meer dan dit zeggen. Ik denk dat het voor ons allemaal vermoeiend is om constant in herhaling te vallen. Ik snap heel goed dat jullie bepaalde zaken anders hadden willen zien, geloof mij, dat zou ik ook graag willen. Maar op dit moment kan ik niet meer zeggen (of doen) dan dat ik al heb gezegd. 

Ja, jullie zijn doorgeefluik, maar hebben jullie regelmatige overleg met het bestuur? Simyo is toch een platte organisatie zonder drempels?

Ik mag hopen dat @Seren wederom haar rol pakt en dit voor de zoveelste keer gaat aankaarten bij haar meerderen. En als het goed is gaan die meerderen dat weer in een vergadering bespreken met hun meerderen. Etc. 

Ik denk dat ik heel erg duidelijk ben geweest over het feit dat er jullie feedback altijd word doorgezet naar desbetreffende afdelingen. Ik snap daarom jullie reactie niet zo goed? Simyo is zeker geen platte organisatie zonder drempels, ik kan als community manager niet zomaar afstappen op het bestuur en jullie feedback direct aan hun doorgeven. Zoals elk bedrijf heeft Simyo ook schakels binnen een organisatie. Wij, moderators, doen ons best om alle feedback door te geven aan desbetreffende afdelingen zodat dit uiteindelijk boven op wordt besproken. Dus om je vraag te beantwoorden; nee ik heb geen regelmatig overleg met het bestuur. Ook vind ik het jammer dat je niet ingaat op mijn stukje over de FE meeting. Dit lijkt compleet genegeerd terwijl dit wel een belangrijk deel is. Uit jouw berichten haal ik dat je hier wel behoefte voor hebt. Nogmaals, als jullie (FE's) hier behoefte aan hebben kan dit geregeld worden. Ik zal dan verschillende collega's van verschillende afdelingen uitnodigen, zodat zij al jouw/ jullie vragen kunnen beantwoorden. 

Voor nu wens ik jullie een hele fijne weekend toe. 

Groetjes,
Seren