.

Sticky Tutorial

Hoe werkt het Simyo forum?

  • 6 June 2023
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken
Hoe werkt het Simyo forum?
Reputatie 7
Badge +6
  • Community manager
  • 1056 reacties

Welkom op het Simyo forum! 

Het forum van Simyo is openbaar en toegankelijk voor iedereen. Als je klant bent bij Simyo kun je je registreren. Een topic is een onderwerp of vraag aangekaart door een klant. Medewerkers van Simyo zijn hier actief als Community Manager en Moderator. Je kunt ook zelf een vraag stellen, gezellig kletsen of met ons meedenken over onze producten en diensten. Dat vinden we leuk!

We hebben veel gestelde vragen in FAQ's geplaatst. Zo houden we het forum overzichtelijk en helpen we jullie op weg je vraag of antwoord te vinden. Staat je vraag of antwoord er niet bij, dan kun je natuurlijk altijd een vraag stellen. Wij zullen deze dan later in de juiste categorie plaatsen.

Op het forum kom je naast onze gebruikers ook Forum Experts tegen. Forum Experts zijn behulpzame klanten die veel kennis hebben en op deze manier een steentje bijdragen aan het forum door klanten te helpen. Je kunt ze herkennen aan de aangepaste titel. 

Heb je een vraag en kun je je antwoord niet direct op het forum vinden. Gebruik dan de zoekfunctie linksboven in het scherm. Als je bijvoorbeeld 'Hoe activeer ik eSIM?' invoert kun je gemakkelijk terug vinden hoe dit in z'n werk gaat:

 

Op het forum gelden er een aantal huisregels. Het daarom goed om te weten welke huisregels er worden gehanteerd. Wij willen je daarom vragen om het topic '’de Simyo-community huisregels'’ goed door te lezen voordat je een topic start of op een topic reageert. 

Als je er niet uitkomt, zien we je vraag graag tegemoet! 😊

Neem een kijkje naar de volgende categorieën op ons forum:

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Seren

gewoon eens een vraag het valt me de laatste tijd op dat er steeds meer topics worden gestart in het Engels, hoe staan jullie hier in?

aangezien Simyo toch echt een Nederlandse provider is😉

Hallo @Ron H Dat is natuurlijk omdat er ook veel buitenlandse klanten in NL wonen wegens studie of anderszins en die de NL taal (nog) niet (genoeg) machtig zijn.

Dat zie je ook veel in het KPN-forum.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ron H

Bedankt voor je bericht, leuke vraag!

Zoals @JanD al aangeeft kunnen hier verschillende redenen voor zijn. Wij vinden het juist tof om te zien dat wij ook veel Engelstalige klanten hebben. Dit laat zien dat Simyo in de afgelopen jaren erg gegroeid is en dat is mooi om te zien 😊. Het beantwoorden van hun topics en/of vragen vinden wij daarom ook altijd een leuke uitdaging. Engelstalig of niet zijn wij er om onze klanten te helpen en dat doen wij graag 😀.

Groetjes,
Seren

Goedemorgen Seren

gewoon eens een vraag het valt me de laatste tijd op dat er steeds meer topics worden gestart in het Engels, hoe staan jullie hier in?

aangezien Simyo toch echt een Nederlandse provider is😉

Hoi @Ron H

Ik lees toevallig deze vraag, een erg goede vraag!!

@JanDe @Seren 

Ik werdt onlangs tijdens dat Billy (Kooikerhondje) mij uitgebreid heeft uitgelaten 😉👍in het Engels aangesproken door een Poolse chauffeur van een transportbedrijf in de buurt. Ik stond hem te woord ook in het Engels. Hij vond het een leuk hondje en was belangstellend naar leeftijd en dergelijke.

Zo zien jullie meteen een extra voorbeeld dat ik even met jullie wilde delen hoe belangrijk een wereldtaal is om ook als buitenlander toch gehoord te kunnen worden.

Reageer