Skip to main content
Beantwoord

From: webcare

• October 24, 2025
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

Zou handig zijn als de emails als afzender iets met Simyo (forum) zouden gebruiken.

Beste antwoord door Seren

Is het al volgende week?

Hi ​@XTF,

Mijn excuses, ik was in de veronderstelling dat ik al op je had gereageerd. Goed dat je dit aankaart, ik ben het echt volledig met je eens!

Achter de schermen ben ik hier al mee bezig. Voor het aanmaken van een nieuw e-mailadres is echter goedkeuring nodig. Toevallig heb ik gisteren een update ontvangen van de technische afdeling. Zij verwachten mij hopelijk tegen het einde van volgende week van meer informatie te kunnen voorzien over het e-mailadres.

Daarnaast ben ik zelf ook bezig met het updaten van de e-mails die vanuit het forum worden verstuurd. Zodra alle aanpassingen zijn doorgevoerd, laat ik dat uiteraard ook even weten!

Groet,
Seren

6 reacties

Tessanne
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • October 27, 2025

Hoi ​@XTF,

Goed punt! Dat was mij niet eerder opgevallen want zelf zie ik als afzender van de mail ons volledige emailadres: webcare@simyo.nl

@Seren weet jij of wij onze afzendernaam kunnen aanpassen? (Seren zal dit bericht volgende week kunnen oppakken). 

Groetjes, 

Tessanne 

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • February 18, 2026

Is het al volgende week?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • February 19, 2026

Is het al volgende week?

Hi ​@XTF,

Mijn excuses, ik was in de veronderstelling dat ik al op je had gereageerd. Goed dat je dit aankaart, ik ben het echt volledig met je eens!

Achter de schermen ben ik hier al mee bezig. Voor het aanmaken van een nieuw e-mailadres is echter goedkeuring nodig. Toevallig heb ik gisteren een update ontvangen van de technische afdeling. Zij verwachten mij hopelijk tegen het einde van volgende week van meer informatie te kunnen voorzien over het e-mailadres.

Daarnaast ben ik zelf ook bezig met het updaten van de e-mails die vanuit het forum worden verstuurd. Zodra alle aanpassingen zijn doorgevoerd, laat ik dat uiteraard ook even weten!

Groet,
Seren

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • February 19, 2026

Een nieuw emailadres is niet (per se) nodig, het toevoegen van de naam Simyo bij het versturen zou voldoende moeten zijn.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 19, 2026

Een nieuw emailadres is niet (per se) nodig, het toevoegen van de naam Simyo bij het versturen zou voldoende moeten zijn.

In dit geval is dat wel nodig. Het webcare e-mailadres wordt namelijk ook gebruikt voor klachtenafhandeling. Het is daarom niet handig om de naam te wijzigen naar Simyo (forum). Daarom willen we een apart e-mailadres aanmaken, zodat we dit gescheiden kunnen houden! 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 19, 2026

Voor webcare is dit trouwens nu wel aangepast naar Simyo Webcare!