Sorry hoor, maar toen ik bij tringg de klantenservice moest spreken, was ik gemiddeld een uur van me dag kwijt.
Toen dit overging naar simyo hoopte ik op enigsinds verbetering, en dus stond ik een half uur gemiddeld te wachten..
Toen ik vorige week belde stond ik 50 minuten in de wachtrij te wachten...
Wanneer gaan jullie hier nou een x wat aan doen????
Bladzijde 2 / 2
+3
Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!
Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?
Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?
Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!
Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.
En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.
Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....
Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!
Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!
niet vlouw bedoeld hoor maar ik wordt tot nu toe gewoon geholpen?
miss moet je eens een nieuwe pc nemen 95??? zoooo 1995 maar ja
ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen gisteren gebeld omdat me buurvrouw problemen had kon niet internetten binnen 4 min werdt er opgenomen en me vertelt
dat ze hem resetten en wat ik moest doen na 15 min simkaart eruit tehebben gehad werkte het goed......
DANK AAN SIMYO
ik vind wel dat ze misschien meer werknemers moeten zoeken niet alleen voor het forum
maar ook voor klantenservice en dan miss eens nadenken zoals vodafone 4 mensen voor twitter en dan 24/7 twitter webcare
Wat dacht je van een complete re-organizatie? Jullie zijn het grootste stel prutsers wat ik ooit heb meegemaakt!
Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?
Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?
Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!
Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.
En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.
Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....
Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!
Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!
Jullie werken allemaal langs elkaar heen, weten niet wat teamwork is, of overleg?
Fouten voorkomen ?? Nee hoor nooit van gehoord! Communicatie met andere afdelingen? WAT IS DAT?
Och, laat die klant maar 50 minuten in de wacht staan, die heeft vast niks beters te doen!
Och, die arme jonge heeft die rekening betaald, maar laten we 'm TOCH maar even met verhoging a 350 euro naar incasso sturen gewoon omdat het kan. voor de 5de x. want wij zijn prutsers en we kunnen niks.
En als de klant er ons dan over mailt, dan sturen we gewoon dat de betaling nog verwerkt moet worden in het systeem.
Want ons systeem draait op windows 95. betalingen verwerken zijn een jarenplan....
Weten jullie gelijk het beeld wat ik bij jullie heb, stelletje prutsers!!!
Ga jullie werk eens doen, ik word hier ziek van!!!
grrrrrrrr........ wrm duurt alles zo lang hier??!!!
Hoi Tjonnie,
Wanneer je binnen 24 uur voor meer dan 75 euro aan verbruikskosten hebt, word je geblokkeerd. Ik heb je inmiddels gevraagd een berichtje te sturen zodat ik je verder kan helpen.
Groetjes,
Alex
Wanneer je binnen 24 uur voor meer dan 75 euro aan verbruikskosten hebt, word je geblokkeerd. Ik heb je inmiddels gevraagd een berichtje te sturen zodat ik je verder kan helpen.
Groetjes,
Alex
Ik word moe van Simyo
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.
Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.
Druk?????? Met wat dan? Zijn er zoveel mensen met problemen dan? Ik ben zomaar door jullie afgesloten en nu moet ik weer aangesloten worden en jullie zijn niet te bereiken. Wie gaat mij vergoeden voor al die dagen dat ik niet kan bellen?
Oke simyo heeft me 2 weken geleden beloofd mijn nummer weer AAN te SLUITEN omdat ik sinds overstap simyo-tringg blijkbaar dubbel abbonementsgeld betaal, en ik maar 1 telefoonnummer heb. En me abbonementsgeld wat ik teveel heb betaald zou ik terugkrijgen.
WAAR BLIJFT DIT DAN IN GODSNAAM NA 2 WEKEN!?!?!?!?!?! En WAAROM BEN IK NOGSTEEDS AFGESLOTEN!! IK WORD HIER MOE VAN!!!
WAAR BLIJFT DIT DAN IN GODSNAAM NA 2 WEKEN!?!?!?!?!?! En WAAROM BEN IK NOGSTEEDS AFGESLOTEN!! IK WORD HIER MOE VAN!!!
Het is de laatste tijd inderdaad erg druk op de klantenservice.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.
Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.
Natuurlijk is dit niet de standaard werkwijze van Simyo.
We doen ons best iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen.
Indien nodig kun je je vraag ook op het forum, Twitter en/of via de email stellen.
Mede door het inzetten van het forum en andere kanalen hopen wij dat de drukte bij de telefonsiche klantenservice zal afnemen.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.