Skip to main content

.

Beantwoord

internet in afrika, valt dit binnen de bundel?

• 25 december 2023
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik ga in januari 2 weken naar zuid-afrika. Graag wil ik daar gebruik maken van 4G. Welke bundel moet ik dan afsluiten en hoe doe ik dat.

Met vriendelijke groet,

Eefje Verstraaten

Beste antwoord door Roeqajja

Hi @eefjeverstraaten,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Wat @Groentjuh zegt klopt inderdaad! Je bundels zijn alleen geldig binnen zone 1 gebied en wij bieden geen bundels aan voor als je buiten zone 1 gebied reist. Je betaalt buiten zone 1 per belminuut/MB, je kunt onze tarieven eventueel hier bekijken. Je kunt in dit geval het beste een lokale simkaart aanschaffen, hier zou je voordeliger mee uit zijn.

Bedankt voor je hulp @Groentjuh

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4035 reacties
  • 25 december 2023

Zuid-africa valt onder zone 3. De tarieven daar kun je via deze pagina vinden.

Simyo biedt geen databundels aan, die buiten Nederland en zone 1 gelden. Ik zou aanraden om dan ook te kijken naar een andere (eventueel lokale) provider, die daar wel data aanbied.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • antwoord
  • 27 december 2023

Hi @eefjeverstraaten,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Wat @Groentjuh zegt klopt inderdaad! Je bundels zijn alleen geldig binnen zone 1 gebied en wij bieden geen bundels aan voor als je buiten zone 1 gebied reist. Je betaalt buiten zone 1 per belminuut/MB, je kunt onze tarieven eventueel hier bekijken. Je kunt in dit geval het beste een lokale simkaart aanschaffen, hier zou je voordeliger mee uit zijn.

Bedankt voor je hulp @Groentjuh

Groetjes,
Roeqajja