Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom werken mijn pin en pukcode niet?

• 13 januari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Telefoon was leeg, opgeladen, foutieve pincode gebruikt. Juiste opgezocht en gebruikt. Aangegeven wordt dat de goede code, alsnog onjuist is.
Mijn gegevens in Mijn Simyo nogmaals gecontroleerd. Conclusie: juiste nummer gebruikt. Heb mij wat ingelezen. Lees dat ik kan deblokkeren dmv pukcode. Dit gebruikt en vervolgens weer het juiste nummer ingevuld. Dit werkte niet. Het juiste nummer wordt als onjuist gezien.

Wat doe ik verkeerd?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Bydek,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de telefoon blijft aangeven dat de pincode onjuist is! 

De juiste pin en pukcode wordt inderdaad weergegeven in jouw Mijn Simyo account. Kan het wellicht zijn dat je via de instellingen van de telefoon zelf ooit een keer een eigen pincode hebt ingesteld? Misschien kan je het ook nog even proberen als je de simkaart in een andere telefoon test. 

Mocht het echt niet lukken dan kan ik een nieuwe simkaart naar je opsturen, je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2398 reacties
  • antwoord
  • 14 januari 2025

Hoi ​@Bydek,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de telefoon blijft aangeven dat de pincode onjuist is! 

De juiste pin en pukcode wordt inderdaad weergegeven in jouw Mijn Simyo account. Kan het wellicht zijn dat je via de instellingen van de telefoon zelf ooit een keer een eigen pincode hebt ingesteld? Misschien kan je het ook nog even proberen als je de simkaart in een andere telefoon test. 

Mocht het echt niet lukken dan kan ik een nieuwe simkaart naar je opsturen, je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens.

Groetjes,
Amy

Reageer