Ik verbaas me ook, dat dit bij Simyo nog niet mogelijk is.
Simyo nota bene zelfs volledige dochter van KPN, met zelfde netwerk. Overstappen naar andere provider zou ik overwegen, maar ik heb half jaar geleden een 2 jarig abonnement afgesloten I c m aanschaf van Apple Telefoon, ook bij Simyo. Heb inmiddels Apple Watch 9 cellulair aangeschaft, maar kan dus 1,5 jaar geen kant op !! Best teleurgesteld in Simyo, want technisch is het natuurlijk geen probleem. Hoop dat er zeer snel een oplossing komt!!
eSIM voor Apple Watch 9, wanneer is dit beschikbaar bij Simyo?
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het klopt inderdaad dat het helaas niet mogelijk is om je Simyo aansluiting direct te koppelen aan je Apple Watch. Bepaalde uitvoeringen van de Apple Watch hebben hun eigen eSIM aan boord, maar Simyo ondersteunt dit momenteel niet. Op dit moment heb ik helaas ook geen inzicht in wanneer dit wel zal zijn. Ik zal jouw feedback in ieder geval doorzetten naar de juiste afdeling. Mochten wij deze optie in de toekomst aanbieden zullen wij dit uiteraard met onze klanten communiceren via onze website, socials en het forum! Mijn excuses dat ik hierin niet meer voor je kan betekenen.
Groetjes,
Seren
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.