Op mijn Samsung S22+ kan ik mijn nieuwe eSim niet installeren; de app geeft aan dat het niet lukt, dat ik naar instellingen moet gaan (maar dit geeft geen verschil) en geeft ook aan dat mijn telefoon niet op de juiste Android versie draait. Echter is dit alles niet correct en de telefoon is up to date. Ik heb ook de Simyo app opnieuw geinstalleerd maar dit maakt geen verschil. Wat nog een punt van aandacht is dat mijn nummer de gehele overstaptijd actief is gebleven en pas net na het uitschakelen van mijn simkaart bij het proberen niet meer werkt. Graag hoor ik tips of krijg ik hulp vanuit Simyo (ik zou willen bellen echter woon ik in Canada dus is het tijdverschil een beetje lastig).
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Vraag
Waarom lukt de installatie van de eSIM niet?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.